צניעות האשה

"ביום בהיר אחד השמש שזרחה הפכה לגוש שחור": סיפור על ישועה אדירה ברגע אחד בזכות...

"קריאות המזל טוב שנשמעו מכל עבר העלו את רמת ההתרגשות לשיא. הייתי מאושרת, עד ש... עד שביום בהיר אחד טלפון בהול מקופת החולים הבהיר לי את הגרוע מכל"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

את הסיפור הבא סיפרה בעלת המעשה למרכז 'נפשנו', במטרה שיפורסם ברבים ויביא לחיזוק בקרב בנות ונשות ישראל, וכך היא מספרת:

"קריאות המזל טוב שנשמעו מכל עבר העלו את רמת ההתרגשות לשיא. נולדה לי בת מתוקה וחיננית מאין כמוה, בת שהפכה אותי לאמא מאושרת. טיפלתי בה במסירות, האכלתי, החלפתי, חיבקתי ואהבתי ללא גבול, עד ש...

עד שביום בהיר אחד אביבי לגמרי, השמש שזרחה בשמי רום נראתה לי לפתע לכדור שחור ומאיים. טלפון בהול מקופת החולים הבהיר לי את הגרוע מכל - הילדה שלי חולה בלוקמיה, ומצבה חמור ביותר. השמים נפלו עליי. הרגשתי שאני רוצה לצעוק, לבכות, לקרוע את השמים.

לא זו בלבד, אלא לאחר שעשו בדיקת "מח עצם" גילו שסיכוייה של ביתי האהובה לשרוד שואפים לאפס. וזה בדיוק מה שאני הרגשתי באותו רגע – כמו אפס, כמו כלום, עלה נידף חסר שליטה על כלום בעולם הזה. הרגשתי איך הכול מנוהל על ידי בורא עולם, שברצונו מעניק חיים וברצונו חס ושלום לוקח אותם.
ידעתי שכדי לקבל את החיים בחזרה, אני צריכה לקבל על עצמי קבלה, חיזוק, משהו שירעיש עולמות, שיבקע רקיעים, שיהפוך את המצב למשהו אחר, שיהפוך את התינוקת שלי לבריאה ושלמה. אבל איך עושים את זה? מה עליי לקבל? איזו קבלה נחשבת לפני בורא עולם כמרעישה עולמות? הרהרתי לעצמי.

הגעתי למסקנה שהרי אין האישה נמדדת אלא בצניעותה, ולכן  החלטתי שעליי לקבל קבלה דווקא בצניעות. נשמתי עמוק. זהו, הגיע הרגע, אין לאן לברוח. תמיד הרגשתי שזה לא זה, עמוק בתוך הלב ידעתי מה הדבר הנכון. אבל הדחקתי. והנה עתה עומדת האמת מולי וזועקת על חיי בתי הנתונים על כף המאזניים...

החלטתי, אני מקבלת על עצמי מטפחת.

חשתי אמונה וביטחון מלאים בבורא עולם, חשתי כי הקרבתי קרבן גדול למען חיי בתי, וידעתי שעשיתי את הצעד הנכון. כעת, חיכיתי לבשורות טובות.

עוד כשהיינו אצל הפרופסור, נאמר שבדיקת מח העצם התבצעה במקרה שלנו על ידי בדיקה מיקרוסקופית, וישנה אפשרות נוספת של בדיקה ממוחשבת. עד לרגע זה אינני יודעת מדוע עשיתי זאת, אך החלטתי לבקש מהרופא לבצע בדיקה נוספת בשיטה השנייה הממוחשבת. הרופא הביט בנו ברחמנות, וניסה להסביר לנו שההפרשים הקטנים שישנם בין תוצאות המיקרוסקופ לתוצאות הבדיקה הממוחשבת הינם מזעריים, ובמצב חמור כשל בתי הם אינם משמעותיים כלל.

אך אני לא הרפיתי, והתעקשתי שיעשו לנו טובה ויבדקו גם בבדיקה ממוחשבת. לבסוף נעתר הרופא לבקשתנו, וביצע את הבדיקה .

עברו ימים ספורים מלאי פחד וחרדה, אך גם מלאי אמונה וביטחון שהקבלה שקיבלתי תפעל את שלה ותעורר רחמי שמים.

כשתוצאות הבדיקה התקבלו, הגענו לבית החולים כדי לקבל אותן. עמדנו בפרוזדור רועדים וחוששים, מחכים לצאתו של הרופא לשמוע מה בפיו. לפתע הבחין בנו הרופא והחל צועק בהתרגשות "כנראה התפללתם חזק. הבדיקות נקיות לגמרי!", ומיד הוסיף שהיות ומעולם לא ראה ולא שמע על תופעה כזו, הוא חייב לשלוח אותנו לבדיקה נוספת גם בבית החולים שניידר, על מנת לאמת את התוצאות, ורק אחרי שתגיע התשובה משם, נדע בברור את מצבה של הילדה.

אין אנחנו יכולים לתאר את תחושת האושר האין סופי, כאשר גם שם אישרו את תוצאות הבדיקות - הכול נקי לגמרי.

'ואילו פינו מלא שירה כים ולשוננו רינה כהמון גליו', 'חסדי השם כי לא תמו'.

אכן התוודעתי לכוחה של קבלה בצניעות".

רוצה להתחזק בצניעות, אבל קשה לך? צפי ב-2 דקות עוצמתיות של הרב יגאל כהן:

על פי מה את מנהלת את חייך – רצונותייך או מה אחרים יגידו? צפי במסר חזק של הרב זמיר כהן:

קראי גם:

להתחזק בצניעות, להתלבש אחרת – איך עושים את זה?! 5 טיפים שיעזרו לך

תגיות:צניעותקבלה טובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה