חדשות בארץ

הארגון השמאלני הקיצוני 'עדאלה' ממשיך לכרסם במעמדה של ישראל

'עדאלה', ארגון השמאל הקיצוני, ממשיך לשמש כשופר עבור 6 ארגוני הטרור, שהוצאו אל מחוץ לחוק והוגדרו כארגוני טרור

  • כ"ג טבת התשפ"ב
חסן ג'בארין מנכ"ל עדאלה (יונתן זינדל / פלאש 90)חסן ג'בארין מנכ"ל עדאלה (יונתן זינדל / פלאש 90)
אא

הארגון השמאלני הקיצוני 'עדאלה', הנתמך במיליוני שקלים על ידי 'הקרן לישראל חדשה' וישויות זרות, ממשיך לכרסם במעמדה של ישראל, ולסייע לגרועים שבאויבי העם. והפעם: חברי הארגון ממשיכים לפעול בעד 6 ארגוני הטרור, שהוצאו אל מחוץ לחוק על ידי שר הביטחון בני גנץ לפני כחודשיים.

'עדאלה' משמש כשופר לארגוני הטרור, ועושה כל שבידיו על מנת לפגוע במדינת ישראל. טענתו הנוכחית של הארגון היא שארגוני הטרור לא קיבלו לידיהם את חומרי הראיות שנמצאות ברשות ישראל.

הודעה שפורסמה הבוקר (שני) על ידי הארגון, מתייחס להכרזתו של שר הביטחון הישראלי כי 6 ארגונים אלו הינם ארגוני טרור. לדבריו, מדובר ב"החלטה פוליטית בוטה שמטרתה להביא לחיסול החברה האזרחית הפלסטינית, בהסתמך על חקיקה שרירותית ואמצעי חירום פסולים". הצוות המשפטי של עדאלה טוען כי "ההכרזות חסרות הבסיס הללו, נועדו הלכה למעשה להוציא ארגונים פלסטיניים מובילים אל מחוץ לחוק ולפגוע באמינותם. זאת, תוך העמדתם של הארגונים, חברי הצוות שלהם ותומכיהם בסכנה מיידית". עוד מוסיפים חברי הארגון ומציינים כי "חרף ההשלכות המיידיות והחמורות של ההכרזה, הארגונים לא קיבלו כל מידע או התרעה בטרם הוצאו הצווים כנגדם, ומבלי שתינתן הזדמנות משמעותית לעיין ולערער על בסיס שעל פיו ניתנה ההחלטה".

"ששת הארגונים נותרים נחושים בהחלטתם להילחם במתקפה הבלתי חוקית והבלתי לגיטימית של ישראל להשתיק את העם הפלסטיני ואת מאבקו נגד הכיבוש. במהלך החודשים האחרונים, הארגונים מקבלים בברכה את התמיכה הבינלאומית שזכו בה על ידי קולות רבים ומגוונים מרחבי העולם שגינו את ההכרזה נגדם", לשון עדאלה.

תגיות:עדאלהארגוני טרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה