חדשות בארץ

מהומה בוועדת הפנים: טאהא הרחיק חברי אופוזיציה מהדיון. ח"כ קיש לטאהא: "אתה חוצפן ופושע"

בוועדת הפנים, שדנה בחוק החשמל של רע"מ, פרצה מהומה לאחר שהיו"ר וליד טאהא סירב לבקשת חברי כנסת מהאופוזיציה לשאול שאלות והוציא אותם בשלוש קריאות מהאולם

טאהא (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)טאהא (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חוק החשמל של רע"מ הגיע היום (שני) לדיון נוסף בוועדת הפנים של הכנסת, וזאת לאחר שיו"ר הוועדה וליד טאהא המוביל את קידום החוק הגיע לסיכומים בעניינו עם שרת הפנים איילת שקד.

הדיון, שנועד להכין את החוק לקריאה שנייה ושלישית, לווה במהומה לאחר שטאהא סירב לאפשר לחברי כנסת מהאופוזיציה לשאול שאלות על מהות הפשרה אליה הגיע עם שקד, והוציא אותם מהאולם בשלוש קריאות מהירות.

חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) היה הראשון שהוצא, לאחר שביקש לשאול שאלה ונקרא לסדר. "אתה חוצפן ופושע", צעק לעבר טאהא. "ככה לא עושים חקיקה במדינת ישראל". בהמשך התעמת טאהא עם חבר הכנסת פטין מולא מהליכוד והורה לסדרנים להוציאו.

חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) זעמה ואמרה שטאהא מתנהג בביריונות ובגזענות, לאחר שדחה את בקשתה לשאול שאלות על החוק: "אוסאמה סעדי יכול לשאול שאלות ואני לא? כי אני יהודייה והוא ערבי? אתה גזען".

טאהא הוציא גם את יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, שאמר כי הוא סותם את פיות חברי האופוזיציה. טאהא צעק לעבר בן גביר בעברית ובערבית "צא החוצה" והוסיף: "תיזהר לא לבוא לאולם עם נשק, כי אתה אדם מסוכן". בן גביר הגיב, כי שקד היא האשמה שטאהא מנהל את הישיבה: "אתה לך לסוריה, יש לך עבר ביטחוני".

תגיות:ועדת הפניםוליד טאהאחוק החשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה