חדשות בריאות

בתו של בנט אובחנה כחיובית לקורונה

בעקבות אבחונה של בתו כחיובית לקורונה, עזב ראש הממשלה נפתלי בנט את ישיבת הממשלה. הוא יעבור בדיקת PCR, ועד לקבלת התשובה ישהה בבידוד ביתי. גם בתה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נדבקה בנגיף

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 14:31)

בתו של ראש הממשלה נפתלי בנט אובחנה בצהריים (ראשון) כחיובית לנגיף הקורונה, כך נמסר מלשכת ראש הממשלה.

בלשכה ציינו, כי בנט נבדק הבוקר בבדיקת אנטיגן בכניסה לישיבת הממשלה וקיבל תשובה שלילית: "עם קבלת העדכון אודות בתו, יצא ראש הממשלה מישיבת הממשלה, והישיבה מנוהלת כעת על ידי סגן ראש הממשלה, שר המשפטים גדעון סער. ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו. ראש הממשלה ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים".

ישיבת הממשלה מתקיימת היום ברמת הגולן. מוקדם יותר דווח כי בבדיקות אנטיגן שנערכו לפני הישיבה, אחת מעובדות משרד ראש הממשלה אובחנה כחיובית לקורונה. העובדת הועברה לבידוד באופן מיידי, ולא באה במגע עם ראש הממשלה או השרים. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי "עובדים אחרים שבאו עם החולה במגע נבדקו וקיבלו תשובה שלילית בבדיקה, אך במטרה לנקוט משנה זהירות הנ"ל לא ישתתפו בישיבת הממשלה".

זמן קצר לאחר פרסום ההודעה בנוגע לבתו של בנט, נמסר כי גם בתה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נדבקה בקורונה. בלשכתה של שאשא ביטון אמרו כי השרה נעדרה הבוקר מישיבת הממשלה ברמת הגולן עקב כך שבתה התגלתה חיובית לנגיף הקורונה: "עם קבלת תוצאות בדיקת בתה, השרה עברה הבוקר בדיקת PCR, ושוהה בבידוד עד לקבלת התוצאות".

תגיות:נפתלי בנטנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה