חדשות בעולם

אחרי הפיליפינים: מפולת שלגים ברוסיה הביאה למותו של חייל ששמר בצריף

שינויי האקלים מגיעים גם לרוסיה: מפולת שלגים הרסנית הביאה למותו של חייל. חיפושים נעשים בשעה זו אחר חייל נוסף שמוגדר כנעדר. התקשורת הרוסים מגדירה את האירוע כקשה, ואירוע זהה התרחש במדינה בפעם האחרונה בשנת 2013

אא

אחרי מפולת שלגים קשה בפיליפינים שהתרחשה בשבוע האחרון, כעת מגיע תורה של רוסיה: במהלך סופת שלגים קטלנית שאירעה הלילה (ד') בדרום אוסטיה - קיפחו את חייהם שני בני אדם. האחד הוא חייל ששהה בצריף שמירה למרגלות הר סמוך למנהרה בשם 'מנהרת רוקי'. 

חמישה חיילים שהו בצריף באותה עת וכולם נפצעו מפגיעות קור בדרגות שונות, בפרט בגפיים התחתונות -  מלבד החייל שנהרג. חיפושים נעשים אחרי חייל נוסף שמוגדר לפי שעה כנעדר. 

כלי התקשורת ברוסיה מגדירים את הסופה כאחת הקשות שאירעו במדינה, וסופה זהה התרחשה ברוסיה רק בשנת 2013. אז, החיילים הצליחו לפנות את עמדתם הצבאית כבר ברגע שהתקבלה התראה על הסופה שצפויה להגיע, אולם הפעם לא התקבלה התראה כזו. 

הפעם האחרונה בה סופת שלגים בסדר גודל הזה התרחשה שם הייתה אי שם בשנת 2013, אז נותרו תושבי האזור מספר ימים ללא חשמל. בניגוד לפעם הזאת, חיילי היחידה הצבאית ששהו במקום התפנו מראש וכך לא נגרם נזק לאיש.

צפו כאן בדיווח החדשותי, ובתמונות מזירת האירוע:

 

תגיות:רוסיהמפולת שלגים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה