חרדים

סערה ברחוב החרדי: מדוע הוכנס ילד בן ארבע לניידת משטרה, כשהוא בוכה וצורח?

תמונות קשות צולמו אתמול במאה שערים: מה עומד מאחורי הפרשה שמסעירה את המגזר, ובה ילד קטן שנלקח בעל כורחו, כשהוא בוכה וצורח, לניידת משטרה?

אא

עשרות בני אדם התגודדו אתמול (ג') במרכז מאה שערים, בניסיון להבין מדוע ילד בן ארבע נלקח בעל כורחו, ותוך כדי בכיות וצעקות, אל תוך ניידת משטרה - בזמן שאביו מנסה להפציר בשוטרים להחזירו אליו. 

בן הארבע נמצא ברחוב על ידי אישה זרה - שמיהרה להתקשר למשטרה. המשטרה חשדה כי מדובר בהזנחה, אולם האב שהגיע במהירות למקום, הסביר כי חלה טעות וכי הילד שהה בביתם של הסבא והסבתא, היות ואמו מאושפזת בבית החולים לאחר לידה. 

האישה שמצאה אותו סיפרה כי הוא "היה ללא מכנסיים ובקור", והכניסה אותו למכוניתה, בזמן שחיכתה לשוטרים. יחד עם השוטרים הגיע למקום אביו של הילד - שחיפש את בנו, ורצה לקחת אותו.

אלא שאז התערבה המשטרה, וסירבה למסור לאב את בנו, כאמור, בחשד להתעללות - אולם מצד משפחתו של הילד נשמעים קולות אחרים לגמרי. הם אומרים שהילד יצא לרחוב בלי סוודר, והיה לבוש במכנסיים - רק שהם ירדו בזמן המאבק עם המשטרה. 

מראות מטלטלים במיוחד נרשמו בזמן שהשוטרים ניסו להכניס את הילד לניידת - כשהמון התאסף במקום, וניסה להניא את המשטרה מלקחת את הילד איתה. "מה זה, מה זה?", צועק קול נשבר ברקע, ומבקש להבין מדוע הם מתנהגים כך ומתעלמים טוטאלית מבכיו של הילד ומזעקות השבר שלו. 

תגובת המשטרה: "הילד הועבר אל תחנת המשטרה ביחד עם סבתו, גם לצורך בדיקה רפואית שלאחריה נשאר בחזקתה. האב נחקר בחשד לרשלנות, ודיווח הועבר לגורמי הרווחה בירושלים".

 

תגיות:חרדיילדמשטרההתעללות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה