חדשות בארץ

לא נגענו: מה חושב נציג ימינה בגבעתיים על ניתוקה של עירו מסממני דת?

נציג ימינה בעיריית גבעתיים, מושיק גולדשטיין, הביע גאווה על מיקומה של עירו במקום הראשון ב"דירוג הערים החופשיות ביותר" של תנועת "ישראל חופשית"

  • ט"ז טבת התשפ"ב
קניון בגבעתיים, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)קניון בגבעתיים, ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

הרפורמות שממשלת בנט מתכוונת לקדם בנושאי דת ומדינה משתקפות גם בפעילותם המוניציפלית של נציגי מפלגת ימינה. דוגמה אחת לכך היא פעילותו של מושיק גולדשטיין, חבר המפלגה המשמש כמשנה לראש העיר גבעתיים רן קוניק.

גולדשטיין התייחס אתמול (ראשון) בפייסבוק לדירוג "הערים החופשיות ביותר", שפורסם על ידי תנועת "ישראל חופשית" – עמותה שהוקמה בשנת 2009 ונתמכת על ידי הקרן החדשה לישראל. הדירוג של הערים נקבע בהתאם לקריטריונים שונים בסוגיות של דת ומדינה: היקף התחבורה הציבורית והמסחר בשבת, האם ניתן להינשא בהן בנישואין אזרחיים, היחס ללהט"בים ועוד.

ב"ישראל חופשית" הגיעו למסקנה, כי על פי המדד, שנערך ב-31 ערים מהגדולות בישראל, גבעתיים הקטנה עקפה את תל אביב הגדולה והגיעה למקום הראשון בדירוג. גולדשטיין הגיב על כך ב"גאווה אדירה", כלשונו, "שהושגה בעבודה קשה".

לאחר שחילק מחמאות לראש העיר, הוסיף גולדשטיין: "לא לחינם אנחנו בגבעתיים הראשונים בישראל במדד החופש. חיה ותן לחיות מהווה המוטו שלי מזה שנים. כך אני מוביל עשייה ציבורית בעיר. בהרמוניה וחיים משותפים. כיף לחיות בגבעתיים".

כאמור, כך מתבטא איש מפלגת ימינה. לא נגענו.

תגיות:דת ומדינהגבעתייםימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה