חדשות בארץ

אלמנת הנרצח לבנט: "אל תשלימו את מה שעשו המחבלים"

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה הי"ד שנרצח בפיגוע בשומרון, פנתה לראש הממשלה נפתלי בנט בדרישה למנוע את ההרס ביישוב חומש: "אל תהרגו את מפעל החיים שלי, של יהודה ושל חברינו בחומש"

יהודה דימנטמן הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)יהודה דימנטמן הי"ד (התמונה - באדיבות המשפחה)
אא

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה הי"ד שנרצח ביום חמישי האחרון בפיגוע ירי בשומרון, פנתה הבוקר (שני) במכתב לראש הממשלה נפתלי בנט בדרישה לעצור את ההרס ביישוב חומש: "אל תשלימו את מה שעשו המחבלים – אל תהרסו את מה שבנינו בחומש".

מכתבה של דימנטמן נשלח בעקבות הריסתם אתמול של מספר מבנים בחומש, שנבנו לאחר הירצחו של בעלה, וברקע הדיווחים על כוונת הממשלה לפנות את הישיבה הפועלת במקום.

"קיבלתי בהלם ובחרדה הודעה מחבריי בחומש שאתם מתכוונים להרוס ולגדוע את הישיבה בחומש", כתבה דימנטמן. "במקום להעלות זיכרונות ולהתאבל על לכתו והירצחו של בעלי יהודה, אני נאלצת לעצור את הכל ולכתוב לכם – אל תשלימו את מה שהרוצחים התחילו. הרס של הישיבה בחומש, על בתי האברכים, מגורי הבחורים ובית המדרש התוסס יהיה עבורי פגיעה נוספת וכואבת על הרצח של בעלי".

"בשנים האחרונות חיינו שזורים בחומש. בחרדה לשלומו של יהודה ובשמחה גדולה שזכינו להיות חלק מחבורה אידיאליסטית שמתעקשת לבנות את הארץ", הוסיפה האלמנה. "תלמידי ואברכי חומש מוסרים את נפשם על המקום כבר 15 שנים, בהתמדה, יום ולילה, בחורף, בגשם ובחום, מתוך קשר אמיתי לארץ ישראל. את זה רצו הרוצחים לגדוע ולעצור".

"אני מתחננת אליכם – אל תשלימו את המעשה שלהם. אל תהרגו את מפעל החיים שלי, של יהודה ושל חברינו בחומש. הסירו את המצור ועצרו את ההרס", סיכמה דימנטמן וחתמה גם בשמו של בנה הפעוט דוד.

תגיות:נפתלי בנטחומשיהודה דימנטמן הי"דאתיה דימנטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה