חדשות בארץ

חודש לאחר הפיגוע סמוך לכותל המערבי – הפצוע הקשה שוחרר מבית החולים

אהרון יהודה אימרגרין, שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בעיר העתיקה בירושלים, שוחרר מבית החולים שערי הצדק ויעבור לשיקום בתל השומר

(קרדיט: דוברות שערי צדק)(קרדיט: דוברות שערי צדק)
אא

אהרון יהודה אימרגרין, שנפצע בחודש שעבר באורח קשה מאוד בפיגוע הירי סמוך לכותל המערבי, שוחרר היום (ראשון) מבית החולים שערי צדק בו היה מאושפז.

אימרגרין הגיע לשערי צדק כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות ירי בכל חלקי גופו. הוא עבר הערכה וטיפול מיידיים בחדר הטראומה והועבר לניתוח דחוף בחדר הניתוח. לאחר שהתייצב מצבו, אושפז במחלקת טיפול נמרץ. במהלך האשפוז הוא עבר סדרה של ניתוחים מצילי חיים, שבסיומם שב בהדרגה להכרה. לאחר שחרורו מבית החולים, הוא יעבור לשיקום בתל השומר. 

מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שורץ, אמר: "קיבלנו את אהרון כשהוא תלוי בין החיים לבין המוות. כעת, כשהוא משתחרר משערי צדק לאחר פציעה כל כך מורכבת, אנחנו מרוצים מאוד מההתקדמות שלו, וצפויה לו משימה ארוכה של שיקום וחזרה לחיים".

לפני כשלושה שבועות, לאחר שאימרגרין הועבר מטיפול נמרץ למחלקה רגילה, סיפר אביו שמואל על הניסים שאירעו לבנו: "היו לנו שני ניסים", אמר בריאיון לגלי צה"ל. "הנס הראשון הוא שאהרון לא נהרג, כי הכדור החטיא את העורק הראשי שלו ממש במילימטרים ספורים. הנס השני – שהוא הגיע לבית החולים בזמן. אם הוא היה מגיע כמה דקות מאוחר יותר, יכול להיות שזה היה מאוחר מדי. אנחנו מקווים שנמשיך לראות ניסים, אנחנו זקוקים לניסים כדי לחזור למה שהיה קודם".

אימרגרין הוסיף כי בנו "זוכר הכל ומודע היטב למה שקרה. אנחנו מרגישים שהעם איתנו, מקבלים פידבקים מהמון אנשים, טלפונים כל הזמן ותמיכה מכל רחבי הארץ. זה מחזק מאוד לדעת שהציבור איתנו".

כזכור, בפיגוע הדמים בעיר העתיקה בירושלים נרצח אליהו דוד קיי הי"ד, תושב מודיעין בן 26 שעבד בכותל המערבי. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

תגיות:ירושליםפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה