חדשות בארץ

"היו לנו שני ניסים": אביו של הפצוע הקשה מהפיגוע מדבר

שמואל אימרגרין, אביו של אהרון יהודה אימרגרין שנפצע באורח קשה בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים, סיפר כי בנו "זוכר הכל ומודע היטב למה שקרה. אנחנו מרגישים שהעם איתנו"

זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שמואל אימרגרין, אביו של אהרון יהודה אימרגרין שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי סמוך לכותל המערבי, סיפר הבוקר (שלישי) על הניסים שאירעו לבנו.

בריאיון לגלי צה"ל אמר אימרגרין: "היו לנו שני ניסים. הנס הראשון הוא שאהרון לא נהרג, כי הכדור החטיא את העורק הראשי שלו ממש במילימטרים ספורים. הנס השני – שהוא הגיע לבית החולים בזמן. אם הוא היה מגיע כמה דקות מאוחר יותר, יכול להיות שזה היה מאוחר מדי. אנחנו מקווים שנמשיך לראות ניסים, אנחנו זקוקים לניסים כדי לחזור למה שהיה קודם".

אימרגרין הוסיף כי בנו "זוכר הכל ומודע היטב למה שקרה. אנחנו מרגישים שהעם איתנו, מקבלים פידבקים מהמון אנשים, טלפונים כל הזמן ותמיכה מכל רחבי הארץ. זה מחזק מאוד לדעת שהציבור איתנו".

בית החולים שערי צדק הודיע אתמול, כי אימרגרין שוחרר מהמחלקה לטיפול נמרץ והועבר למחלקה רגילה. מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שורץ, עדכן כי מצבו של הפצוע הולך ומשתפר, וכי צפויים לו בהמשך ניתוחים נוספים.

בני משפחתו של אימרגרין מסרו: "אנו מודים לקב"ה על השיפור במצבו ומודים לרופאים ולאחיות בשערי צדק על הטיפול המסור. אנו מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה, ושיקום על רגליו ויוכל ללכת. שמו לתפילה – אהרון יהודה בן טובה לרפואה שלמה".

בפיגוע הדמים בעיר העתיקה בירושלים נרצח אליהו דוד קיי הי"ד, תושב מודיעין בן 26 שעבד בכותל המערבי. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

תגיות:ירושליםפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה