חדשות בעולם

חשיפה חדשה ממחישה את גדלות הבורא: זה מה שהתגלה בקידוח מתחת לאדמה

מרבה רגליים חדש שהתגלה מתחת לאדמה - ממחיש את גדלות הבורא ונפלאותיו: כמה רגליים יש למרבה הרגליים החדש? גם אתם תתקשו להאמין

אא

אוסטרליה: 'פלא מדהים' התגלה לאחרונה בתוך בור עמוק כ-60 מטרים מתחת לאדמה, שנפער בעקבות קידוחים. החשיפה החדשה היא מרבה רגליים עם מספר רגליים כפול ממה שהתגלה עד כה - 1306 רגליים סך הכל. 

מדובר בתגלית מפתיעה שכן מדובר במרבה רגליים זעיר במיוחד שאורכו מגיע ל-9.5 ס"מ בלבד, ורוחבו קטן מסנטימטר. 

מחקר גדול על התגלית התפרסם במגזין Scientific Reports ושם הומחשה אף יותר גדלותו של הבורא יתברך, שברא יצורים כה מדהימים, עם יכולות כה מדהימות. כך למשל, למרבה הרגליים הזה אמנם יש את מספר הרגליים הכי גדול שתועד עד כה - אך מאידך, אין לו עיניים ויש לו 'אנטנה' על הראש. 

לדברי החוקרים, השם שהוענק לו הוא Eumillipes Persephone שפירושו בתרגום חופשי הוא 'בעל אלף רגלים אמיתי', ושם הובעה הפליאה על היכולות המפתיעות שלו. "המין הזה הצליח להסתגל לחיים בעומק של עשרות מטרים מתחת לפני האדמה, וכנראה שכך הוא מצליח למעשה 'לחוש' את הסביבה שלו. הוא דוחף את גופו קדימה בעזרת הרגליים, תוך שהוא נעזר בסדקים זעירים באדמה, שבהם הם גם חיים".

עד כה, מרבה הרגליים עם מספר הרגליים הרב ביותר שהתגלה היה מרבה רגליים עם 750 רגליים. היו גם זנים נוספים שהגיעו ליותר, אך אף אחד מהם לא היה בחיים. "הרגליים של מרבה הרגליים נושרות במהלך חייו, וזו עובדה אף יותר מדהימה. גם במין החדש שנחשף, מספר הרגליים הגדול הוא לא אחיד וזה מלמד אותנו שחלק מהרגליים של מרבה הרגליים הזה נשרו במהלך חייו, והוא גידל רגליים נוספות. זה פלא מדהים בפני עצמו כמובן", אומרים החוקרים. 

תגיות:בוראגילוימדהיםמרבה רגליים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה