סלבס בהתחזקות

יואב "הצל" אליאסי: "אמן והברכה הזאת תוריד מהחזה שלי את הסלע שיושב עליו"

לאחר שביקש ברכות וחיזוקים מעוקביו בשל המצב אליו נקלעו הוריו, יואב "הצל" אליאסי מבקש ברכה מסוג אחר וגם מברך את אביו, שמתמודד עם מחלה קשה, בפוסט יום הולדת מרגש: "לימדת אותי מה זו נתינה ותמיד לעזור למי שמבקש, גם כשלך אין"

אא

לאחר שדיווחנו שיואב אליאסי ("הצל") ביקש ברכות ותפילות מעוקביו עקב המשבר אליו נקלעה משפחתו, שוב הוא מעלה פוסט, אבל הפעם הוא מבקש לברך את יקיריו ואת כל עם ישראל.

"ביום חמישי הייתי בברית של חברי הטוב, שלומי חזות", כותב אליאסי. "אבא שלו היה הסנדק וביקשתי ממנו לא שיברך אותי, אלא כל מי שסביבי אחרי שנה קשה ואכזרית שעוברת על משפחתי ומדינתי. מאחל לכם שבוע טוב, ואמן והברכה הזאת תוריד מהחזה שלי את הסלע שיושב עליו ולא נותן לי לנשום. אני זקוק לקצת נחת וחדשות טובות."

הפוסט שהעלה הצלהפוסט שהעלה הצל

 

אליאסי חשף לאחרונה את המצב הקשה של הוריו שקיבלו צו גירוש מביתם, לאחר שאביו רפי חלה במחלה קשה. זאת, לדברי אליאסי, ממניעים פוליטיים בלבד.

ממש לאחרונה ציין רפי יום הולדת, ויואב ניצל את ההזדמנות לכתוב לו מילים מחזקות: "אני יודע שבלב שלך לא בא לך שיחגגו לך ואני מבין. אתה עובר תקופה לא קלה, איבדת את ביתך והמחלה הארורה חזרה, אבל אל תשכח ניצחת אותה פעם ואתה תנצח שוב".

אליאסי התייחס לקמפיין שהקים ברשת, במסגרתו הצליח לגייס מעל מיליון וחצי שקלים למען הוריו וכתב: "בקשר לבית, 15,000 משפחות בישראל מצאו לנכון להראות לך שאתה לא לבד ותרמו מכל הלב שיהיה לך קורת גג וזה ניצחון ענק!  ואני יודע שקשה במיוחד שכוחות גדולים מנסים לקחת לך את העזרה שקיבלת... והרבה אנשים פגעו בך ובכבודך, אבל אנחנו נלחם בהם אבא ואנחנו ננצח כמו שנלחמנו כל חיינו. לא גדלנו עם כפית זהב ולא קיבלנו שום דבר על מגש של כסף, אבל לימדת אותי לשרוד בכל מצב, להמשיך להילחם ולא להישבר גם כשהמצב נראה אבוד. לימדת אותי מה זו נתינה ותמיד לעזור למי שמבקש גם כשלך אין, את אהבת המולדת למדתי ממך, את האהבה לצה"ל אתה השרשת בי. אני מי שאני בגללך. ואבא, אנחנו עוברים תקופה שחורה ומתישה אבל עברנו קשות יותר וגם אותה נשרוד ונסתכל אחורה ונצחק", כתב לסיכום.

תגיות:הצליואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה