חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: פיגוע דקירה במערת המכפלה, גבר נפטר מהיפותרמיה

מחבלת דקרה יהודי במערת המכפלה, תאונת דרכים בגליל ותחזית פסימית של חברת פייזר לגבי הקורונה. סיכום חדשות השבת

אא

פיגוע דקירה במערת המכפלה: בשבת בבוקר דקרה מחבלת כבת 65 יהודי כבן 35, המתגורר בקריית ארבע. הוא בתגובה נאבק בה ונטרל אותה. גורמי רפואה שטיפלו בו ציינו כי מצבו קל. ממג"ב נמסר כי הם השתלטו על המחבלת בתוך זמן קצר, ללא צורך בירי.

פייזר בתחזית פסימית: חברת פייזר הודיעה כי לאור העובדה שהניסוי שערכה בחיסון קורונה לפעוטות לא נמצא יעיל דיו, נראה כי מגיפת הקורונה צפויה להימשך לפחות עד שנת 2024. לפי הדברים, אצל בני שנתיים עד 5 שחוסנו נמצאה רמה נמוכה של נוגדנים מנוטרלים. בחברה ממשיכים בניסוי, עם שינוי של גובה המינון.

הקורונה הגיעה לכנסת: נתניהו ועוד 130 מעובדי הכנסת נכנסו לבידוד, כיוון ששהו במסגרת אימון כושר על יד מאמן שנמצא מאומת לקורונה. בהמשך עדכנו מהכנסת כי ארבעה מהעובדים נמצאו חולים בקורונה, כשלגבי אחד מהם יש חשש לאומיקרון. נתניהו לא נדבק.

תאונה בגליל: גבר נהרג בתאונת דרכים באזור הגליל, וחמישה בני אדם נפצעו בתאונה. בין הפצועים ילדים בגילי 6 ו-9 שנפצעו באורח בינוני ובינוני עד קשה. הפצועים האחרים במצב קל.

גבר נפטר מהיפותרמיה: גבר כבן 52 נמצא על ספסל בנווה שאנן בתל אביב, ללא רוח חיים. הוא פונה עם סימני היפותרמיה לבית החולים, שם נקבע מותו.

אתר החרמון ייפתח למבקרים: מחר (ראשון) צפוי אתר החרמון להיפתח למבקרים, בכפוף לתנאי מזג האוויר.

תחזית מזג האוויר: מחר (ראשון) יהיה קר, אך לא ירדו גשמים. בשעות אחר הצהריים תתחזק הרוח ויתלווה אליה אובך. החל מיום שני צפוי מזג אוויר גשום וסוער. ייתכן שלג בפסגות הגבוהות של הגולן. גם בשלישי וברביעי ימשיך להיות גשום, ובחמישי צפוי הגשם להיפסק.

 

תגיות:סיכום חדשות השבתפיגועהיפותרמיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה