חדשות בארץ

מאבטח בכנסת נדבק בווריאנט האומיקרון, ח"כ פרוש נכנס לבידוד

בעקבות אבחונו של המאבטח כחולה בווריאנט האומיקרון, נכנסו 21 מעובדי הכנסת לבידוד. בנוסף, נכנס לבידוד גם חבר הכנסת מאיר פרוש

פורוש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)פורוש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (חמישי) את הכנסת, כי לאחר בדיקה שביצע אחד ממאבטחי בית המחוקקים לנגיף הקורונה הוא נמצא חיובי לווריאנט האומיקרון.

היום האחרון בו שהה המאבטח בכנסת היה יום ראשון האחרון. מהכנסת נמסר כי לאחר חקירה אפידמיולוגית, שנערכה בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות, ניתנו הנחיות בידוד ל-21 אנשי משמר ועובדי כנסת, וכן לחבר הכנסת מאיר פרוש.

אתמול דווח כי אחד מאנשי צוותו של שר הביטחון בני גנץ, שחזר עמו בטיסה מארצות הברית, אובחן כחיובי לנגיף הקורונה, וקיים חשד כי נדבק באומיקרון. האבחון נעשה בבדיקה השלישית שבוצעה לו, לאחר שלושה ימי בידוד ושתי בדיקות שליליות.

מלשכתו של גנץ נמסר כי "שר הביטחון ימשיך לשהות בבידוד עד לקבלת תוצאות בדיקת ריצוף שתיערך לחבר הצוות שלו". בלשכה הדגישו כי "בבדיקות הקורונה שקיים שר הביטחון עם נחיתתו ולאחר שלושה ימי בידוד בהתאם לנהלים, הוא נמצא שלילי לקורונה".

שלשום נמסר כי אדם שנכח בטיסת ראש הממשלה נפתלי בנט מאיחוד האמירויות לישראל התגלה כחולה מאומת לקורונה. בנט ואנשי לשכתו נבדקו לקורונה עם נחיתתם בישראל ונמצאו שליליים. מלשכתו של בנט נמסר כי "ראש הממשלה הנחה לנקוט גישה מחמירה בנוגע לבידוד עבורו ועבור אנשי לשכתו, ולהאריך את חובת הבידוד לבאי הטיסה עד לקבלת תשובה מבדיקת PCR שלישית שתתבצע ביום חמישי בבוקר".

תגיות:אומיקרוןמאיר פרושנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה