סיפורי אמונה

חברת ’קוקה קולה’ העניקה 3 מיליון דולר לחרדי. וזו הסיבה המפתיעה

סיפור מפתיע במיוחד: יהודי חרדי שילם 90,000 דולר כדי להסיר פרסום תועבה. את השכר הוא קיבל באופן כמעט מיידי

  • י"ב טבת התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בשיעורו היומי, סיפר הרב בן ציון הכהן גרוס סנה סיפור מפתיע במיוחד: יהודי ששילם 90 אלף דולר כדי להסיר פרסום תועבה – קיבל 3 מיליון דולר בדרך הכי מפתיעה שאפשר.

מדובר בנגיד חרדי שביקר בישיבה בלוס אנג'לס. בצאת מהישיבה הבחין בשלט חוצות שתלוי בדיוק מול בניין הישיבה – ועליו תמונות תועבה. הנגיד הזדעזע מכך שמאות בחורי הישיבה נתקלים בתמונות אלו מדי יום, בכל עת שהם יוצאים מבנין הישיבה.

הנגיד התקשר לחברה האחראית על שטח הפרסום, וביקש לשלם עבור שטח הפרסום, במטרה להוריד את אותו שלט תועבה. נציג החברה השיב כי השטח מושכר. הנגיד, בתגובה, ציין שהוא מוכן לשלם יותר מהמחיר הרגיל. "אתה מוכן לשלם 1,000 דולר ביום?", שאל הנציג, והנגיד השיב: "אכן".

חצי שעה לאחר מכן צלצל נציג חברת הפרסום אל הנגיד, ואמר לו שהחברה המפרסמת מוכנה להסיר את השלט. הנגיד השיב כי הוא ישכור את השטח למשך 90 יום, תמורת 90,000 דולר.

"איזה מוצר אתה רוצה לפרסם?", שאל הנציג, והנגיד השיב: "לא יודע". לאחר מספר ימים חזר הנציג שוב, ואמר כי השטח לא יכול להישאר ריק. "אתה חייב להציב שלט כלשהו", אמר. הנגיד השיב בהברקה של רגע כי הוא רוצה שלט, שיתחלף מדי יום. על השלט יהיו המילים: "עוד 90 ימים", ולמחרת: "עוד 89 ימים", ולמחרת: "עוד 88 ימים", וכן הלאה.

מספר ימים עברו, ותושבי האזור החלו לתהות על הפרסום המסתורי. הסקרנות גברה, והשלט המקורי היה נושא השיחה באזור. גם עיתונאים וכלי תקשורת יצרו איתו קשר במטרה להבין מה עומד מאחורי הפרסום. הוא סירב לגלות. "מדובר בהפתעה", אמר, וזאת בזמן שהוא לא תכנן כלל לפרסם מוצר מסוים, אלא רק למנוע את פרסום תמונות התועבה.

ימים ספורים לפני תום תקופת הפרסום, קיבל הנגיד שיחת טלפון מפתיעה מחברת 'קוקה קולה': "אתה תפרסם את מה שאתה מתכנן לפרסם במקום אחר, ואנחנו נרכוש ממך את הזכות לפרסם ביום ה-90, תמורת הסכום האסטרונומי של 3 מיליון דולר(!)".

"בערב חג החנוכה האחרון הנגיד היהודי קיבל מחברת 'קוקה קולה' 3 מיליון דולר", מסיים הרב סנה את סיפורו המפתיע. "והכול, בזכות המצווה שעשה והדאגה שלו למען קדושת בחורי ישראל".

תגיות:חרדיקוקה קולה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה