חדשות בארץ

סמוטריץ’: "הצגה עם סוף ידוע מראש – איילת שקד תיכנע"

על רקע הדיווחים על עימות חריף בין רע"מ לשרת הפנים איילת שקד בסוגיית חוק החשמל, אמר יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' כי מדובר בהצגה: "איילת כפי שהיה עד עכשיו"

סמוטריץ’, בעיגול שקד (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ’, בעיגול שקד (צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', התייחס הבוקר (חמישי) לפרסומים על העימות המחריף בין רע"מ ושרת הפנים איילת שקד על רקע חוק החשמל.

"הכל הצגה עם סוף ידוע מראש", כתב סמוטריץ' בטוויטר. "למרבה הצער איילת תיכנע כפי שהיה עד עכשיו. הכל בשביל שרידות הממשלה והקריירה הפוליטית שלה".

כתבת חדשות 12 דפנה ליאל דיווחה כי יו"ר ועדת הפנים, חבר הכנסת וליד טאהא מרע"מ, המוביל את קידום החוק, אמר למקורביו כי "שקד מפרה סיכומים באופן סדרתי. אני לא מוכן להפקיד בידיה את הסמכות לחתימה על בקשות חיבור לחשמל. או שהולכים על חוק ללא מתווים וללא צווים – או שפורשים מהקואליציה".

הסבב הנוסף של העימות בין שקד וטאהא החל אתמול בבוקר, כאשר שרת הפנים אמרה במליאת הכנסת כי החוק – שנועד לחבר לחשמל בתים שנבנו באופן בלתי חוקי – לא יחול על הפזורה הבדואית בנגב, המהווה מעוז כוח אלקטורלי של רע"מ. בתשובה לשאילתה בעניין הוסיפה שקד, כי מי שירצה לחבר את ביתו לחשמל יצטרך לשלם סכום גבוה של 200 אלף שקלים.

טאהא נטש בזעם את המליאה, והאשים את שקד ב"הפצת שקרים". בהודעה רשמית שיצאה אמש מטעם רע"מ בשפה הערבית, הוא הוסיף ותקף: "דבריה של שקד כוזבים ולא אחראיים. היא מנסה להמעיט מחשיבותו של החוק כדי לרצות את בן גביר, סמוטריץ' והימין הקיצוני הגזעני".

"ככל שמתקרב מועד אישורו הסופי של החוק הלחץ של שקד גובר, מפני שהיא יודעת שבשבוע הבא ייחשף המסמך המשפטי של החוק שיבהיר שהיא הפיצה שקרים כדי להמעיט מחשיבות החוק", הוסיף טאהא. "יתברר לכולם שכל מה שהוא לטובת האזרח הערבי נכלל בחוק". הוא טען כי החוק לא רק שיפתור את בעיית החיבור לחשמל, אלא גם יסייע להפסיק את הוצאת צווי ההריסה לבתים הבלתי חוקיים ולקדם אישורי בנייה.

"שקד חייבת לדעת שכללי המשחק השתנו. עליה להחליט עם מי היא רוצה להיות שותפה – עם בן גביר וסמוטריץ' או עם רע"מ", סיכם טאהא.

תגיות:איילת שקדבצלאל סמוטריץ'רע"מוליד טאהאחוק החשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה