חדשות בארץ

גנץ יישאר בבידוד: אחד מאנשי צוותו נדבק בקורונה

בעקבות אבחונו של איש הצוות כחולה קורונה, שר הביטחון בני גנץ ימשיך בבידוד. בבתי החולים מאושפזים 122 חולי קורונה, מהם 84 במצב קשה

גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)גנץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

אחד מאנשי צוותו של שר הביטחון בני גנץ, שחזר עמו בטיסה מארצות הברית, אובחן הבוקר (רביעי) כחיובי לנגיף הקורונה. האבחון נעשה בבדיקה השלישית שבוצעה לו, לאחר שלושה ימי בידוד ושתי בדיקות שליליות.

מלשכתו של גנץ נמסר כי "כמשנה זהירות (על אף שהנהלים לא מחייבים זאת) ולאחר התייעצות עם משרד הבריאות, שר הביטחון ימשיך בבידוד עד לקבלת תשובת בדיקת הריצוף ובדיקה נוספת שיקיים איש הצוות. יודגש כי איש הצוות לא ישב בקרבת השר במהלך הטיסה ולא אובחן כחולה בבדיקה בנתב"ג או בבדיקה שקיים טרם ההמראה מארצות הברית לישראל".

כזכור, אתמול דווח כי אדם שנכח בטיסת ראש הממשלה נפתלי בנט מאיחוד האמירויות לישראל התגלה כחולה מאומת לקורונה. בנט ואנשי לשכתו נבדקו לקורונה עם נחיתתם בישראל ונמצאו שליליים. בדיקת PCR נוספת תתבצע היום, בהתאם לנהלי משרד הבריאות. מלשכתו של בנט נמסר כי "ראש הממשלה הנחה לנקוט גישה מחמירה בנוגע לבידוד עבורו ועבור אנשי לשכתו, ולהאריך את חובת הבידוד לבאי הטיסה עד לקבלת תשובה מבדיקת PCR שלישית שתתבצע ביום חמישי בבוקר".

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי אתמול אובחנו 673 מאומתים חדשים לקורונה. כ-98 אלף בדיקות לגילוי הנגיף פוענחו, ושיעור הבדיקות החיוביות הסתכם ב-0.70%. מקדם ההדבקה ירד ל-1.01.

בבתי החולים מאושפזים 122 בני אדם, מהם 84 במצב קשה. מצבם של 59 חולים מוגדר קריטי. מניין הנפטרים מפרוץ המגפה עלה ל-8,224.

תגיות:בני גנץנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה