חדשות בארץ

קורע לב: הובאה למנוחות אדל אסולין ז"ל בת השנתיים שנחנקה משרוך

מאות ליוו את אדל אסולין ז"ל בת השנתיים בדרכה האחרונה. אדל נחנקה ביום שלישי שעבר משרוך של קפוצ'ון בגן הילדים והשבוע נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרשלנות

אא

הפעוטה החרדית אדל אסולין ז"ל בת השנתיים שנחנקה משרוך בשבוע שעבר, הובאה ביום שני בלילה למנוחות בבית העלמין בקרית גת. אדל נחנקה משרוך של קפוצ'ון בעת ששהתה בגן הילדים ביום שלישי שעבר. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה בפעוטה ופינו אותה לבית החולים ברזילי, כשמצבה הוגדר אנוש. לאחר שבוע בו הרופאים נלחמו על חייה, נקבע מותה של אדל.

מאות אנשים הגיעו לחלוק כבוד אחרון לאדל, ביניהם בני משפחה, רבנים ואישי ציבור. "על כל אחד ואחד מאתנו להתחזק ולחזור בתשובה", אמר אחד הרבנים, שהספיד והוסיף. "ראיתי בשבוע האחרון את האימא שהיתה סביב אדל ע"ה, מראה שקשה היה לראות. על כולנו ללמוד מהנשמה הטהורה לראות רק טוב אחד על השני, לפרק את השנאה ולהרבות באהבת חינם".

לאחר מכן, נשא דברים אחד מרבני הקהילה: "אין לנו שום תלונות על הקב"ה שהוא יודע מה הוא עושה, אבל עלינו לדאוג לכך שחלילה לא ייווצר מצב שהקרבן שהקרבנו כולנו ילך לבטלה, ולכן על כולנו להתחזק בתשובה ובקדושה וטהרה".

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרשלנות של צוות המעון. אביה של אדל, הרב שמעון אסולין, אמר: "זה קושי שאין כדוגמתו בעולם. הילדה הקטנה שלנו שהייתי אוהב אותה אהבת עולם. אף אחד לא יחזיר לי את הבת, גם אם המטפלת תשב 10 שנים בכלא. את הצער הזה אף אחד לא יחזיר לי, אם היה מחדל המשטרה תטפל בזה, לא אני".

 

 

תגיות:חדשותאדל אסולין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה