פעילות הידברות

24 שעות לסיום: נותרו רק עוד 8 יהודים שרוצים לשנות את העולם

8 יהודים שיניעו איתנו את הדבר הגדול הבא בעולם התשובה - זה כל מה שאנחנו צריכים כדי לחולל שינוי עמוק בכל פינה בגלובוס ולהציל אלפים מהתבוללות

  • י' טבת התשפ"ב
אא
צפו בסרטון אודות הפרויקט החדש והחשוב:
 

הידברות יוצאת בפרויקט היסטורי שאפתני וייחודי מסוגו של תרגום והפצת ספרי הרב זמיר כהן שליט"א בכל פינה בעולם. 400 יהודים שיניעו איתנו את הדבר הגדול הבא בעולם התשובה - זה כל מה שאנחנו צריכים כדי לחולל שינוי עמוק בכל פינה בגלובוס ולהציל אלפים מהתבוללות! עד כה השתתפו 382 יהודים בפרויקט, מה שאומר שנותרו רק 18 יהודים שיזכו בזכות הגדולה!

השותפים בפרויקט יקבלו הזדמנות להקדשה יוקרתית ומכובדת בספרי המהדורה המתורגמת הראשונה וירוויחו זכויות אינסוף שאין להן שיעור.

 

נשמע פרויקט תקדימי ומסקרן במיוחד, ספרו לי עליו עוד קצת.

בחודשים הקרובים מחלקת חו"ל בארגון הידברות תפעל לתרגום, הפקת והדפסת 10 ספרים מתורגמים של הרב זמיר כהן, בשפות שונות - אנגלית, צרפתית, רוסית ועוד.

לצורך מימון העלויות הגבוהות (עלות תרגום כל ספר, עריכה, גרפיקה, הדפסת 5,000 עותקים וחלוקת עותקים רבים לקהילות יהודיות שונות בעולם), אנו מעניקים הזדמנות ל-400 יהודים בלבד. 400 יהודים שאכפת להם מזיכוי הרבים, 400 יהודים שבזכותם הספרים המתורגמים יגיעו אל רבבות יהודים אחרים בעולם, 400 יהודים שיזכו לזכות נדירה - הקדשה מיוחדת עבורם (או עבור בני משפחה יקרים) באחד הספרים החדשים של הרב זמיר כהן.
לכו תדעו לאן יגיעו הספרים... לכו תדעו את מי יחזקו ואת מי יצילו מהתבוללות... וכל הזכויות שמורות לכם! ©️
השותפים בפרויקט זוכים להפיץ יהדות בכל העולם ולקרב אלפים לתשובה תוך כדי שגרת החיים הרגילה ובלי להתרחק מהבית!

עלות הקדשה (שתופיע על גבי רבע עמוד באחד הספרים החדשים) היא בסך הכל תרומה בסך 120 שקלים לחודש, למשך 18 חודשים. הפרויקט יסתיים כשנגיע ליעד, וכל הקודם זוכה!

ניתן להקדיש לעילוי נשמות, לרפואת יקיריכם, להצלחתכם ולמעשה לכל דבר. כל הקדשה יכולה לכלול עד 3 שמות, ובנוסף כל התומכים בפרויקט יוכלו לשלוח שם לתפילה ע"י הרב זמיר כהן עצמו, שיעתיר בתפילה מיוחדת עבור כל התומכים היקרים, שבזכותם רבבות יהודים מעבר לים ינצלו מהתבוללות, יתחברו לשורשיהם היהודיים ובע"ה גם יחזרו לאבינו שבשמיים.

אני רוצה להיות שותף בפרויקט המדהים הזה >>> לחצו כאן

 

הגיע הזמן לשכפל את ההצלחה בכל העולם!

ספריו של הרב זמיר כהן שליט"א הפכו כבר מזמן לחלק בלתי נפרד ממהפכת התשובה בארץ ישראל. הספרים נמכרו בעשרות אלפי עותקים וקרבו אינספור לבבות, צעירים כמבוגרים, לעבודת השם. שיטתו הייחודית, המעמיקה ועם זאת שווה לכל נפש הפכה את הספרים לספרי יסוד לכל יהודי מתקרב או כזה המעוניין להעמיק את האמונה והבנת היהדות.

איך הופכים לשותף ומקבלים הקדשה בספר?

בתרומה של 120 ₪ בלבד לחודש למשך שנה וחצי, אתם הופכים לשותפי נצח בפרויקט השאפתני והמהפכני הזה, וגורפים זכויות נדירות ללא הפסקה!

+

וגם, מקבלים הקדשה אישית מרגשת באחד מהספרים שיצאו לאור בזכותכם! תוכלו להקדיש אותה לרפואה, הצלחה או כל ישועה אחרת, הקדשה קבועה שתגיע לכל פינה בעולם.

+

וגם, תזכו לשלוח את שמכם לתפילה מיוחדת שתערך ע"י הרב זמיר כהן שליט"א, שיעתיר עבור שותפיו לפרויקט.

 

אני רוצה להיות שותף של הרב >>> לחצו כאן

 

שאלות שאולי שאלת את עצמך

למה לתרום לפרויקט כזה? לא חסרים עניים וחולים שזקוקים לעזרתי יותר?

בתרומה לפרויקט הפצת היהדות ברחבי העולם אתם מחוללים שינוי עצום בעל היקף מטורף שאין שני לו. מכירים את 'אפקט הפרפר' הידוע? משק כנפי פרפר אחד בנקודה אחת בגלובוס עלול ליצור שרשרת שינויים שתביא בסופו של דבר להתפרצות סופת טורנדו. גם כאן, כמה שניות שהקדשתם לתרומה קטנה אחת, מניעות תהליך אדיר שיתחולל בעוד אתם עסוקים בחייכם ויגרום לשינויי ענק בחייהם של יהודים רחוקים!

מהי עלות הפרויקט?

בשלב ראשון, אנחנו מתכננים לתרגם 8 ספרים לחמש שפות שונות, להדפיס 5000 עותקים מכל אחד מהם, ולחלק מאות עותקים בחינם לקהילות יהודיות ובתי כנסת בכל רחבי העולם! עלות תרגום של ספר עומדת בממוצע על 20,000 ₪; עלות עבודות גרפיקה, עימוד, הגהה והפקה – כ-15,000 ₪ לכל אחד; הדפסת 5,000 עותקים של ספרים בעלות משוערת של 40,000 ₪. בהערכה ראשונית, עלות הדפסת ספר אחד תעמוד על כ- 75,000 ש"ח, מלבד עלויות ההפצה, השינוע וחלוקת מאות עותקים בחינם. תרומתכם תסייע לנו לממן את הפרויקט השאפתני האדיר הזה.

מה לוח הזמנים המשוער של הפרויקט?

הצוות שלנו ברחבי העולם כבר דרוך ומוכן לעבודה. מיד בסיום גיוס הסכום הראשוני, נתחיל להניע את גלגלי הפרויקט ומקווים שתוך שנה בעז"ה נוכל לראות את ספרי הרב זמיר כהן שליט"א מתנוססים ברוסיה הקפואה או בעיירות נידחות בברזיל וארצות הברית.

אני רוצה ליטול חלק במהפכה >>> לחצו כאן

תגיות:המהפךהרב זמיר כהןפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה