חדשות בארץ

ח"כ ארבל: שר הביטחון גנץ הפר בידוד

חבר הכנסת משה ארבל טען, כי שר הביטחון בני גנץ הפר בידוד לאחר שובו מחו"ל כששוחח עם חברת מפלגתו: "זלזול בחיי אדם". מלשכת שר הביטחון נמסר כי "גנץ נהג לפי הנהלים"

אא

(וידיאו: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת משה ארבל (ש"ס) טען אמש (שני) כי שר הביטחון בני גנץ, ששב מחו"ל, הפר בידוד כשקיים פגישה עם חברת מפלגתו, חברת הכנסת יעל רון בן משה.

בנאום במליאה, אמר ארבל: "שר הביטחון הגיע לפני פחות משעה מטיסה בחו"ל. לפי חוקי המדינה הוא מחויב בבידוד. לא התעצלתי, עליתי לקומת המבודדים ביציע. בעיניי ראיתי אותו יושב בחדר פתוח, עם דלת פתוחה, במרחק של פחות משני מטרים, בפגישה עם חברת הכנסת בן משה, ללא מסכה. בעיניי ראיתי".

"מדובר על הפרת בידוד שהקנס עליה הוא 5,000 שקלים", המשיך ארבל ותקף. "מדינת ישראל נתנה רק בחודש אוגוסט 1,795 קנסות על הפרת בידוד. אזרחי ישראל, אתם תשלמו 5,000 שקלים על הפרת בידוד, אבל כאן בבית הזה שר הביטחון מפר בידוד. אנחנו בעיצומה של מגפה. ריבונו של עולם, מה קורה לכם? איזה זלזול בחיי אדם, איזה זלזול בחוקי הבית הזה. מותר לכם הכל? חוצפה ועזות מצח".

סגן יו"ר הכנסת אחמד טיבי, שניהל את הישיבה, הגיב: "זו טענה חמורה ורצינית, והיא שווה בדיקה. אני מבקש להעביר את העניין למזכירות וליו"ר הכנסת. יש דרכים לטפל בזה. אם יש כאן קושיה משפטית, יואיל יו"ר הכנסת להתייעץ עם היועץ המשפטי. אם הדברים נכונים, וזו עדות ראייה, הם שווים בדיקה מעמיקה. עד אז חברת הכנסת יעל רון משה צריכה להתייעץ אם להיכנס למליאה".

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה, כי "גנץ נהג מאז שהגיע לכנסת לפי הנהלים וח"כ יעל רון בן משה לא נכנסה לחדר הבידוד".

תגיות:בני גנץמליאת הכנסתבידודמשה ארבלנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה