סלבס בהתחזקות

לאחר שאמו הבריאה וחזרה לביתה - קובי פרץ מעודד לעשות כיבוד הורים, ומרגש

קובי פרץ מעודד לעשות כיבוד הורים, לאחר שאמו חזרה הביתה בריאה:  "בכל רגע נתון - ואין לא יכול, יש לא רוצה - חייבים לבוא לבקר את אמא. זה החמצן של החיים. תודה לקדוש ברוך הוא על שהחזרת את אימי עטרת ראשי הביתה, בריאה ושלימה"

אא

פוסט שפרסם הזמר קובי פרץ ברשתות החברתיות ביממה האחרונה - גרף אלפי תגובות ולייקים והפך לויראלי. 

בפוסט עודד פרץ את ציבור עוקביו להתחזק במצוות כיבוד הורים, לאחר שברוך השם זכה ואמו חזרה הביתה - לאחר אשפוז ארוך בבית החולים.

כשהוא מצולם לצד אמו כתב כך: "בכל רגע נתון - ואין לא יכול, יש לא רוצה - חייבים לבוא לבקר את אמא. זה החמצן של החיים. תודה לקדוש ברוך הוא על שהחזרת את אימי עטרת ראשי הביתה, בריאה ושלימה. טאטאאאא תודה. לכו לבקר את ההורים בכל רגע נתון שיש לכם", כתב והוסיף ברכה מיוחדת ואישית לאמו: "אמא, הכתר שלי, אני מטורף עלייך".

בפוסט אחר שפרסם פרץ בתחילת החודש, כתב כי אמו הגיעה למצב קשה כל כך, עד שאמרה 'טוב מותי מחיי'. כך כתב אז: "מזה חודשיים, שריתה, אמא שלי האהובה, מאושפזת במחלקת השיקום הגריאטרי באיכילוב. אחרי למעלה משנה שרותקה לבית וסבלה מכאבים עזים, היא סופסוף חזרה לחיים - הכאבים פסקו, היא מטיילת לה בין פיזיותרפיה לריפוי בעיסוק בקניון הסמוך ואחרי שאמרה, טוב מותי מחיי, היא מחייכת.

אנחנו ראינו עם אמא ניסים וידעתי שאת חנוכה הזה, אני מקדש בהופעת תודה בהתנדבות בפני המלאכים בלבן - הצוות הרפואי והסיעודי שעושה ימים ולילות ברפואה הציבורית למען כלל אזרחי מדינת ישראל. ובבתי החולים, רואים את מדינת ישראל כולה. בין כותלי איכילוב, אין שנאה, אין פוליטיקה, אין פילוג, יש רק חמלה, אהבה ואנושיות.

מאמו שלי, אהבת חיי, ראית אותי בגאווה כשישבת בשורה הראשונה בקהל של כל הבמות הגדולות בארץ, עכשיו את שוב תהיי בשורה הראשונה, הפעם על כסא גלגלים וכבר נתמכת בידי (דבורה) עובדת זרה מקסימה מהודו שהפכה לך כמו לבת נוספת, אבל עבורי, ההופעה מחר, בלובי של איכילוב, תהיה לא פחות מרגשת מנוקיה או קיסריה, כי לראשונה מזה המון המון זמן, את מאמו תהיי שם.

מי ייתן שאזכה להעניק לחולים ולמשפחות של איכילוב כוחות ותקווה בתפילה שנדע כולנו הרבה ניסים בחנוכה הזה", סיכם.

תגיות:כיבוד הוריםקובי פרץמרגשפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה