חדשות בארץ

טרגדיה בנתיבות: יוסף בן ה-6 נפטר, אחיותיו אושפזו

יוסף נעים, שהחלים מקורונה, איבד את הכרתו במהלך שינה בביתו. הוא פונה לבית החולים ברזילי תוך כדי פעולות החייאה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. ארבע אחיותיו, גם הן מחלימות קורונה, מאושפזות בבית החולים

אילוסטרציה (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

(עודכן: 15:22)

יוסף נעים, ילד בן 6 מנתיבות, איבד הבוקר (שני) את הכרתו בעת שישן בביתו. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים ברזילי באשקלון תוך ביצוע פעולות החייאה. הרופאים בבית החולים נאלצו לאחר מכן לקבוע את מותו.

שלוש מאחיותיו של יוסף, בגילאי שנתיים, ארבע ושבע, פונו אף הן לבית החולים כשהן סובלות מקוצר נשימה, חום גבוה ופרכוסים. אחות נוספת, בת עשר, אושפזה כבר אתמול בשל תסמינים דומים. הילד ואחיותיו נדבקו לפני כחודש בקורונה והחלימו. בבית החולים נבדק החשד, כי מדובר בתסמונת PIMS שפוגעת בילדים לאחר שנדבקו בנגיף.

חובש רפואת חירום במד"א, מעוז ויברמן, סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל תוך הבית וראינו את הילד שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה, שכללו עיסויים והנשמות. העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבית החולים ברזילי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

אביו של יוסף אמר לכאן חדשות: "השם נתן והשם לקח, יהי שם השם מבורך. כל מה שהשם עושה הכל לטובה. זכינו לגדל נשמה קדושה שש שנים וחצי, זכינו ללמוד איתו תורה, זכינו לגדל ולחנך אותו. הוא רצה מאוד ללמוד תורה. הגוף שלו אמנם לא כאן, אבל אנחנו מאמינים בני מאמינים שהנשמה שלו איתנו. בעזרת השם, שנזכה לתחיית המתים בקרוב ממש".

תגיות:נתיבותנגיף הקורונהבית החולים ברזילי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה