חדשות בארץ

נתניהו הגיש תלונה במשטרה בשל איומים על משפחתו: "הכתובת על הקיר"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיש תלונה במשטרה נגד ארגון "חוזה חדש" ונגד ישי הדס, ממובילי המחאה נגדו בזמן כהונתו כראש ממשלה. בסרטון שפרסם, קרא נתניהו שלא להסיר את האבטחה מעל בני משפחתו: "מדובר בחיי אדם"

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיש אתמול (שישי) תלונה במשטרה נגד ארגון "חוזה חדש" השולט בפעילות ארגון "קריים מיניסטר" ונגד ישי הדס, ממובילי המחאה נגדו בזמן כהונתו כראש ממשלה, וזאת בעקבות פרסום פוסט שלדבריו כולל "קריאה ברורה" לפגוע ברעייתו שרה ובבניו יאיר ואבנר.

בהודעה שמסר הערב על הגשת התלונה, כתב נתניהו: "בנוסף ביקשתי לטפל בכל התלונות על הסתה לרצח שהגשנו ליועמ"ש מנדלבליט במשך שנים, שרובן ככולן לא טופלו".

אתמול פרסם נתניהו סרטון, בו קרא שלא להסיר את האבטחה מעל בני משפחתו. "בשנים האחרונות מגיעים איומים בלתי פוסקים לפגוע בי, ברעייתי ובבניי, ואפילו לרצוח אותם. זה קורה גם בחצי שנה האחרונה – זה קרה רק אתמול", אמר. "אתמול פרסם ארגון שמאל קיצוני שקורא לעצמו 'קריים מיניסטר' איום ישיר נוסף לפגוע ברעייתי ובניי. 'ביום שני הקרוב תוסר האבטחה משרה נתניהו ושני בניה. צפו להפתעות?'. יש פה איום ברור לפגוע בהם, כולל ציון של התאריך המפורש שבו תוסר האבטחה ותהיה הזדמנות לפגוע בהם".

"חשוב לזכור שגנדי נרצח יומיים בלבד אחרי שהסירו ממנו את האבטחה", הוסיף נתניהו, "ולכן אגיש תלונה למשטרה על האיום המפורש הזה". הוא ציין כי לאחרונה הגיע ללשכתו מכתב איום מפורש נוסף נגד בנו יאיר ורעייתו שרה: "זה בהמשך לחיים שדמי, פעיל שמאל קיצוני, שאיים במפורש לפגוע בבני יאיר ברגע שתוסר ממנו האבטחה".

"האיומים האלה על אשתי וילדיי מגיעים רק בגלל שהייתי ראש ממשלה חזק מהימין, וכדי לסכל את המועמד המוביל של הימין להיות ראש ממשלה גם בהמשך. בגלל התדירות והחומרה של האיומים המחרידים הללו, קבעה ועדת השרים לענייני אבטחה שאשתי וילדיי יקבלו אבטחה במשך שנה לאחר תום כהונתי, עם אפשרות להארכה נוספת בהתאם למצב האיומים".

"אבל ועדת השרים של הממשלה הנוכחית החליטה באופן שרירותי, במנותק מהמציאות, לקצר את התקופה בחצי שנה. ההחלטה הסופית תתקבל ביום ראשון, אבל רק אתמול הגיע איום מפורש נוסף, כשהמאיימים מציינים את היום בו תוסר האבטחה. זוהי קריאה מפורשת לפגוע בהם".

בהמשך תקף נתניהו את השר מתן כהנא, העומד בראש הוועדה לענייני אבטחה, שלדבריו "רק לפני שבוע דאג לעצמו לאבטחה. בגלל מה? בגלל דברי ביקורת של פוליטיקאים. הוא אמר שהאמירות האלה יכולות להביא אנשים מבולבלים לעשות מעשים רעים מאוד'. בהיותו ראש הוועדה הוא דואג לעצמו לאבטחה, ובמקביל מוריד אבטחה מרעייתי ובניי מול איומים מפורשים בלתי פוסקים לפגוע בהם".

"הכתובת על הקיר, מדובר בחיי אדם", הצהיר נתניהו. "מה עוד צריך לקרות? מי יקח את האחריות אם חס וחלילה יקרה להם משהו? אני קורא לוועדה, תרדו מהשיקולים הפוליטיים והאישיים ותעשו את הדבר הנכון וחיזרו להחלטה המקורית, העניינית והמתבקשת. אל תפקירו את בטחונם של אשתי וילדיי".

תגיות:הסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה