חדשות בארץ

חם ברשת: "ימינה – מותג ללא שירות לקוחות"

שרת הפנים איילת שקד טענה כי נגד מפלגתה מתנהל "קמפיין אגרסיבי" שכולל "כמות מטורפת של פייק ניוז, איומים ומכונת שקרים משוכללת", והאשימה את האופוזיציה בניסיון לחסל את "המותג ימינה". הרשת התגלגלה מצחוק

  • ה' טבת התשפ"ב
בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שרת הפנים איילת שקד (ימינה) מאשימה, כי נגד מפלגתה מתנהל "קמפיין אגרסיבי" שכולל "כמות מטורפת של פייק ניוז, איומים ומכונת שקרים משוכללת".

בריאיון למעריב אמרה שקד: "מי שבשלטון תמיד חשוף לביקורת, וזה חלק מובנה מעצם היותך בשלטון. אבל יש ביקורת לא עניינית, בעיקר ברשתות החברתיות". לדבריה, "מדובר בקמפיין אגרסיבי שבנוי על המון פייק ניוז, וזה בכמויות גדולות. אף מפלגה לדעתי לא התמודדה עם כזאת כמות מטורפת של פייק ניוז, איומים ומכונת שקרים משוכללת שמופעלת נגדנו".

"צריך להבדיל בין ביקורת לגיטימית, שאותה אנחנו מקבלים בהבנה, לבין שקרים: ידיעות שקריות או חצי אמיתות", הוסיפה שקד. "האופוזיציה מפעילה את זה בעיקר נגדי ונגד בנט. מישהו בכיר באופוזיציה אמר לי בכנות – 'החלטנו לחסל לכם את המותג ימינה'".

דבריה של שקד על "המותג ימינה" זכו לפרצי לעג רבים ברשת. כך, לדוגמה, כתב איש התקשורת הימני שמעון ריקלין: "בוקר טוב לאיילת שקד. אמרת שבאופוזיציה החליטו לחסל לכם את המותג ימינה. אז קודם כל ימינה היא לא מותג. ימינה זו קבוצת אנשים מבישה ואינטרסנטית שאכפת לה רק מעצמה. ומי שחיסל את ימינה כמפלגה זה אתם והשקרים שלכם. והפניית הגב לכל מה שהבטחתם. והחשמל למנסור עבאס. וכאבי הבטן. את פטתית".

תגיות:איילת שקדחם ברשתימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה