חדשות בארץ

ירושלים: פצועה קל בפיגוע דקירה, המחבלת נעצרה

אישה בת 26 נדקרה בגבה סמוך לקבר שמעון הצדיק בעת שהלכה עם ילדיה. היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, ומצבה מוגדר קל. כוחות משטרה פתחו בסריקות אחרי המחבלת, ועצרו אותה בתוך שטח בית ספר סמוך לזירת הפיגוע

זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 8:44)

(צילום: דוברות המשטרה)

אישה בת 26 נדקרה הבוקר (רביעי) בגבה על ידי מחבלת סמוך לקבר שמעון הצדיק בירושלים, בעת שהלכה עם ילדיה. צוותי רפואה העניקו לה טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותה לבית החולים הדסה הר הצופים בעיר. בתחילה דווח כי האישה, תושבת שכונת שמעון הצדיק, נפצעה באורח קשה, אולם מבית החולים נמסר כי היא בהכרה מלאה ומצבה מוגדר קל. המחבלת, כבת 15, נמלטה מהמקום. כעבור כשעה היא נעצרה על ידי כוחות משטרה בתוך שטח בית ספר סמוך לזירת הפיגוע.

הפראמדיקים של מד"א משה קורדובה ודודי גור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו, סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק, אישה עם ילדים שהייתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום".

במשטרה נמסר כי "הבוקר, בסמוך לשעה 07:30, התקבל דיווח על אירוע דקירה שהתרחש בצומת הכניסה לשכונת שייח' ג'ראח בירושלים. חשודה דקרה בגבה אישה בשנות העשרים לחייה באמצעות סכין ונמלטה מהמקום. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, והחלו בסריקות נרחבות אחר החשודה במעשה בסיוע מסוק משטרתי. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הגיע למקום, וקיים בשעה האחרונה הערכת מצב בזירה. בדקות האחרונות כוחות המשטרה עצרו חשודה במעשה, קטינה שאותרה על ידי השוטרים בתוך מוסד חינוכי הסמוך לזירת האירוע".

מטעם תושבי שכונת שמעון הצדיק נמסר: "בחודשים האחרונים מאז 'שומר החומות' ממשיכים להתבצע אירועי טרור בשכונה, זריקות אבנים, ריסוס גז פלפל על עוברי אורח, שריפת רכבים וזריקות בקבוקי תבערה, המשטרה הפקירה את חיינו, ועכשיו זה הגיע לפיגוע קשה. אנו דורשים ממשטרת ישראל והממשלה לגדוע את הטרור בשכונה ובכל הארץ, כי כבר עכשיו זה מאוחר מדי".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיב על הפיגוע: "האויב ממשיך לפגע בנו באכזריות חייתית תוך שהוא מקבל רוח גבית מנציגיו תומכי הטרור בממשלה. אבל עם ישראל חזק ונחוש ובעזרת השם הוא ינצח. מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועה מהבוקר בתוך שאר חולי ישראל".

יו"ר סיעת ש"ס, חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי, אמר: "המשוואה פשוטה. כשיש פיגוע ואתה לא מגיב מפחד אישי וקואליציוני, אתה מזמין את הפיגוע הבא. לא מסובך. רפואה שלמה לפצועה".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:פיגוע דקירהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה