חדשות בארץ

לקראת הפגנת הימין | הרב אליהו: "רימו את האנשים, אנחנו צריכים למחות"

רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, קרא לציבור להגיע בהמוניו להפגנת המחאה בתל אביב נגד הממשלה: "יש אנשים שחולמים הרבה שנים להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. אין להם לגיטימציה"

ההכנות לעצרת המחאה (צילום: דוברות)ההכנות לעצרת המחאה (צילום: דוברות)
אא

בכיכר הבימה בתל אביב תיערך הערב (שני) הפגנת מחאה של המחנה הלאומי נגד הממשלה. בעצרת ישתתפו רבנים, אישי ציבור, חברי כנסת מהאופוזיציה ופעילי ימין, וכן בני משפחות שכולות. לדברי מארגני ההפגנה, היא נועדה למחות על הפגיעה בזהותה היהודית של המדינה ועל הקשרים בין אנשי רע"מ לחמאס בעזה.

שעות ספורות לפני פתיחת העצרת, הרב שמואל אליהו, רבה של צפת ומבכירי רבני הציונות הדתית, קרא לציבור להגיע בהמוניו לתל אביב: "יש אנשים שחולמים הרבה שנים להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה", אמר. "הם ניסו, הם כתבו תוכניות, הם רקמו חלומות, ולא הצליחו. ברוך השם, הרוב היהודי במדינה לא נתן להם. עכשיו הם חברו למיעוט הערבי, ואת כל התוכניות הם מוציאים מהמגירה ומתחילים ליישם אותן".

"הם אומרים במפורש שהמטרה היא לשנות את הדנ"א של המדינה, פשוט כך. יש לנו אפשרות להיאבק ולשנות את המגמה. יש כוח לאזרחים, במיוחד כשאנחנו רוב העם".

"אין להם לגיטימציה", הצהיר הרב אליהו. "הם עושים את זה אולי מכוח החוק, אבל בלי שום צדק מוסרי, בלי שום לגיטימציה. הם רימו את האנשים. אנחנו צריכים למחות, ובעזרת השם ננצח".

תגיות:הפגנההרב שמואל אליהוהמחנה הלאומי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה