חדשות בארץ

"מלחמת מצווה היסטורית": יוקם מטה משותף של ש"ס ויהדות התורה למאבק בממשלה

בתום ישיבת סיעה משותפת, הודיעו ש"ס ויהדות התורה על הקמת מטה מאבק משותף למאבק ברפורמות שמקדמת הממשלה בנושאי דת ומדינה. יו"ר ש"ס אריה דרעי: "הגרעין האיראני פחות חמור ממה שהממשלה מעוללת לעם היהודי"

דרעי וגפני, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)דרעי וגפני, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ש"ס ויהדות התורה קיימו היום (שני) ישיבת סיעה משותפת, בה נדונו הצעדים למאבק ברפורמות שמקדמת הממשלה בנושאי דת ומדינה.

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף בחריפות את הממשלה: "המגמה של הממשלה הזו היא להפריד את הדת מהמדינה. רואים את זה בנישואין האזרחיים, בגיור, בשבת ובכל תחום. כמי שהיה חבר שנים בקבינט הבטחוני אני רוצה לומר שהגרעין האיראני, שהוא מסוכן כעת, פחות חמור ממה שהממשלה מעוללת לעם היהודי. רוצים לפרק את עם ישראל מבפנים. בלי שבת, בלי נישואין, בלי טהרה, בלי יוחסין".

"נאבקנו חצי שנה, אבל הגיע הזמן לעלות דרגה במאבק ולהשתמש בכל כלי המלחמה שיש לנו – אם זה כינוס המועצות, קיום עצרת גדולה, קמפיין הסברה גדול ועוד", הוסיף דרעי. "אנחנו במלחמת מצווה היסטורית, ואנחנו חייבים להילחם על כבודו של הקב"ה. אין פה אינטרסים פוליטיים".

"כשמדברים על הסברה, צריך להראות לציבור מי תומך ברפורמות המסוכנות הללו – ליברמן, קריב, מיכאלי, לפיד. קבלני הביצוע זה ימינה. זה מספיק כדי להבין שאם הם תומכים בכך זה רע ליהדות ורע למדינה".

בסיום הישיבה פרסמו שתי המפלגות הודעה משותפת על הקמת מטה מאבק משותף שכותרתו "לא להרס המדינה היהודית". במטה יהיו חברים נציגים משתי הסיעות, ועל פי ההודעה הוא יפעל "בתיאום מלא עם הציונות הדתית והליכוד".

עוד נאמר בהודעת ש"ס ויהדות התורה, כי "המטה יפעל לגיוס כלל הכוחות האמוניים למאבק ציבורי רחב היקף, שישמיע את זעקת העם היהודי בארץ ובתפוצות ויעמוד כגוש אחד כנגד החורבן הגדול של הממשלה".

תגיות:יהדות התורהש"סאריה דרעירפורמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה