חדשות בארץ

סקר מנדטים: סער לא עובר את אחוז החסימה. נתניהו – 34

על פי סקר מנדטים של חדשות 12, לו היו הבחירות נערכות היום, היתה מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 34 מנדטים. יש עתיד – 19, תקווה חדשה – 0

  • א' טבת התשפ"ב
יו"ר האופוזיציה נתניהו (קרדיט צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)יו"ר האופוזיציה נתניהו (קרדיט צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
אא

סקר מנדטים של חדשות 12 שפורסם הערב מצביע על כך שלו היו הבחירות נערכות היום, היתה מפלגת הליכוד בראשות נתניהו מקבלת 34 מנדטים, וממשיכה להוביל בפער גדול על פני המפלגות האחרות. מפלגתו של רה"מ הנוכחי נחלשת ועומדת על 6 בלבד. מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער לא עוברת את אחוז החסימה.

על פי הסקר: הליכוד – 34. יש עתיד - 19. כחול לבן - 9. ש”ס - 9. העבודה - 7. יהדות התורה - 7. הציונות הדתית – 7. ימינה - 6. הרשימה המשותפת - 6. ישראל ביתנו - 6. מרצ - 5. רע”מ - 5. תקווה חדשה - לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.4% מהקולות בלבד.

עוד בדק הסקר את שאלת ההתאמה לראשות הממשלה. מן הנתונים עולה כי 45% סוברים שנתניהו הוא המתאים ביותר. 25% סוברים שבנט הוא המתאים ביותר. 21% מהמשתתפים בסקר ענו “אף אחד מהם”, ו-9% לא יודעים.

בשאלת ההתאמה לרה"מ של נתניהו מול לפיד: נתניהו 48%. לפיד 24%.

על השאלה: “איזו ממשלה את/ה מעדיפ/ה – הממשלה הקודמת בראשות נתניהו או הממשלה הנוכחית בראשות בנט", השיבו רוב הנשאלים השיבו שהיו מעדיפים את הממשלה הקודמת: 43% חפצים בממשלה בראשות נתניהו. 36% מעדיפים את ממשלת בנט-לפיד הנוכחית. 14% לא מעדיפים את אף אחת מהן, ו-7% לא יודעים. 

עוד בחן הסקר מה דעת הנשאלים לגבי הרוטציה של בנט עם לפיד, שעתיד לכהן כראש ממשלה החל מה-27 באוגוסט 2023. 44% מהנשאלים השיבו שהם לא מעוניינים שהרוטציה בין בנט ללפיד תתקיים – כלומר, שלפיד לא ייכנס ללשכת ראש הממשלה. 40% השיבו שהם רוצים בכך. 16% השיבו כי הם לא יודעים.

על השאלה: "מהי הבעיה הבוערת ביותר שהממשלה צריכה לטפל בה?" השיבו 39% מהנשאלים "יוקר המחיה", 34% ציינו את האלימות והפשיעה, 12% השיבו: "הגרעין האיראני", ו-6% בלבד ציינו "מגיפת הקורונה".

תגיות:סקר מנדטיםגדעון סער

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה