חדשות בריאות

למרות המלצת בנט: רעייתו וילדיו יוצאים לחופשה בחו"ל

על אף שראש הממשלה נפתלי בנט המליץ לציבור שלא לנסוע לחו"ל, רעייתו וילדיהם ימריאו לחופשה של מספר ימים. דובר ראש הממשלה: "משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל"

בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

(עודכן: 19:11)

למרות החששות בצל התפשטות וריאנט אומיקרון של נגיף הקורונה, רעייתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, גילת, תמריא הערב (רביעי) עם ארבעת ילדיהם לחופשה של מספר ימים בחו"ל. היעד המקורי של החופשה היה האי מאוריציוס, אולם הוא שונה מכיוון שמדובר במדינה אדומה.

כזכור, ביום שישי האחרון ערך בנט מסיבת עיתונאים, במהלכה המליץ לציבור "שלא לטוס כרגע לחו"ל ברמת אי ודאות כזאת". דובר ראש הממשלה, מתן סידי, מסר כי "החופשה תוכננה מבעוד מועד, אך בוטלה נוכח ההחלטה להגדיר את מדינת היעד כמדינה אדומה. לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה, בהתאם להנחיות המעודכנות".

עוד נמסר, כי "משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל".

חבר הכנסת ישראל כ"ץ מהליכוד הגיב בחריפות על נסיעתה של משפחת בנט: "ככה זה כשהשקר הפוליטי הפך לנורמה והדוגמה האישית נרמסת בראש חוצות. פשוט חוצפה".

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי (ש"ס) תקף: "מדיניות האני מעל כולם ממשיכה, משפחת בנט בנופש בחו"ל, בניגוד לעמדתו של נפתלי. אבדה הבושה".

בתגובה לביקורת הציבורית על נסיעת בני משפחתו לחו"ל, כתב ראש הממשלה בפייסבוק: "משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הווריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים".

"משפחתי (בלעדיי, אני נשאר איתכם...) הייתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה. כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש".

תגיות:נפתלי בנטנגיף הקורונהגילת בנט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה