חדשות בארץ

בדרך לאילת: אוטובוס "אגד" נרגם באבנים

מ"אגד" נמסר, כי "ככל הנראה מדובר על פורעים בדואים צעירים, אשר תוקפים לאחרונה באופן תדיר את האוטובוסים של אגד בכבישי צפון הנגב על רקע לאומני"

(אילוסטרציה: Hillel Maeir/Flash90)(אילוסטרציה: Hillel Maeir/Flash90)
אא

אוטובוס של חברת "אגד" נרגם הלילה (שלישי) באבנים בכביש 25 בעת שעשה את דרכו לאילת. בחסדי שמיים לא היו נפגעים, אולם נגרם נזק לאוטובוס.

מ"אגד" נמסר כי "ככל הנראה מדובר על פורעים בדואים צעירים, אשר תוקפים לאחרונה באופן תדיר את האוטובוסים של 'אגד' בכבישי צפון הנגב על רקע לאומני. אנו קוראים למשטרת העיירות ולגורמי הביטחון לדאוג להבטחת התחבורה הסדירה בנגב".

בארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסרו בתגובה: "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים, ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם".

"מקרה חמור זה יכול היה להסתיים עם הרוגים רבים, ורק בזכות תושיית הנהג נמנע אסון כבד", הוסיפו בארגון. "האוטובוסים הם סמל ולכן תוקפים אותם ואת הנהגים. יש לעצור את הטרור נגד הנהגים והאוטובוסים".

אורטל פרלמן שמואלי וג'ולי קייט, מראשי הפורום לקידום הנגב, אמרו: "אנו מודאגות מאוד מהעלייה ברמת האלימות בדרום, ובייחוד בכבישי הדרום. אם מישהו חושב שהבעיה אינה נוגעת לו – טועה. יש להכריז על הנגב כאזור חירום ולצאת למבצע לגדיעת האלימות ואיסוף הנשק הלא חוקי, זה צו השעה. היום בו נאבד את הנגב קרוב מתמיד".

תגיות:בדואיםטרור אבניםהנגב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה