חדשות בריאות

"ממשלת ישראל – אפס אמינות, מאה אחוז צביעות"

ברקע החלטת שרי הממשלה להפעיל מחדש את איכוני השב"כ לצורך מעקב אחר מאומתים לקורונה, בניגוד לעמדתם בעבר, כתב "ישראל היום" אריאל כהנא בביקורת חריפה: "רמסתם ברגל גסה כל מה שהבטחתם לציבור"

  • כ"ה כסלו התשפ"ב
בנט ולפיד (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בנט ולפיד (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

הממשלה אישרה אתמול (ראשון) את הפעלתם מחדש של איכוני השב"כ לצורך מעקב אחר מאומתים לנגיף הקורונה שנושאים את זן אומיקרון. בטור שפרסם הכתב המדיני של "ישראל היום", אריאל כהנא, הוא מותח ביקורת נוקבת על ראש הממשלה נפתלי בנט, ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד ושרי הממשלה, שבהיותם באופוזיציה הביעו התנגדות חריפה להחלטתה של ממשלת נתניהו להשתמש בכלי השב"כ.

"מה לא אמרתם נגד השימוש שעשה נתניהו באיכוני השב"כ, עם פרוץ הקורונה?", כותב כהנא. "טענתם שהוא משתמש בשב"כ כדי לשלול זכויות דמוקרטיות, כדי להנציח את שלטונו, כדי לסתום פיות. בגיבוי תקשורת תועמלנית הולכתם שולל את העם, באמתלת שווא של ניצול הקורונה לפוליטיקה. עשיתם זאת בשעה שהאמת הייתה הפוכה. אתם אלה שרכבתם על הקורונה (ועל המשפט המתפורר) כדי להפיל אותו ולכבוש את השלטון".

"כי הנה, כמה חודשים חלפו, ולא רק שהנכם עושים את כל מה שהוא עשה והבטחתם להימנע ממנו, אלא שאתם עוקפים אותו בגדול. נתניהו הפעיל את השב"כ בעת קטסטרופה עולמית כשלא היה מידע, לא היו כלים ולא היו חיסונים. ואילו אתם – בנט, לפיד, הורוביץ ומיכאלי – מזנקים על הכלי שהגדרתם כמוצא אחרון לא כאשר הארץ שטופה באלפי חולים כפי שהיה אז, אלא כאשר התגלו מקרים בודדים של זן לא מוכר. מה קרה? ממה נבהלתם?".

"כפי שרמסתם ברגל גסה את כל מה שהבטחתם לציבור במשך שנים – שתימנעו מכספים קואליציוניים, שלא תמנו מקורבים, שלא תדרסו את האופוזיציה, שהממשלה שלכם תהיה קטנה, שלא תהיה פריטטית עם 'ראש ממשלה רזרבי', שלא תשבו זה עם זה, כי כביכול אחד ימין ואחד שמאל, ושלא תעשו שימוש באיכוני שב"כ – כך, אתם שוב פועלים בניגוד מוחלט לאמירותיכם".

"חצי שנה מקום הממשלה, התמונה לא משתנה. אפס אמינות, מאה אחוז צביעות", מסכם כהנא.

תגיות:שב"כנגיף הקורונהאריאל כהנא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה