חדשות בארץ

סקר חדש: 35 מנדטים לליכוד, בנט על גבול אחוז החסימה

על פי הסקר החדש של מכון "דיירקט פולס", הליכוד מתחזק לעומת מצבו כיום, בעוד מפלגת השלטון ימינה יורדת ל-4 מנדטים. גוש נתניהו, הזוכה בכנסת הנוכחית ל-52 מנדטים, עולה ל-58

נתניהו ובנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו ובנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

סקר מנדטים חדש, שפורסם הערב (ראשון) בערוץ 14 (לשעבר ערוץ 20), מעניק לליכוד בראשות בנימין נתניהו 35 מנדטים במידה והבחירות היו מתקיימות היום.

מתוצאות הסקר, שנערך על ידי מכון "דיירקט פולס", עולה עוד כי יש עתיד בראשות יאיר לפיד היא המפלגה השנייה בגודלה – עם 19 מנדטים. המפלגה השלישית בגודלה היא ש"ס, שמקבלת בסקר 9 מנדטים. כחול לבן בראשות בני גנץ – עם 8 מנדטים.

יהדות התורה, הציונות הדתית, העבודה, ישראל ביתנו והרשימה המשותפת זוכות כל אחת ל-7 מנדטים. רע"מ בראשות מנסור עבאס, כיום עם 4 מנדטים, מטפסת ל-6.

ימינה, מפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט, צונחת ל-4 מנדטים, על גבול אחוז החסימה. מרצ אף היא עם 4 מנדטים. תקווה חדשה, בראשותו של שר המשפטים גדעון סער, נותרת מתחת לאחוז החסימה – עם 2.39% מהקולות.

פילוח המנדטים מלמד כי הגוש בראשות נתניהו, הכולל את הליכוד, הציונות הדתית והמפלגות החרדיות – שעומד בכנסת הנוכחית על 52 מנדטים – זוכה בסקר ל-58 מנדטים. למחנה המרכיב את הקואליציה הנוכחית – 55 מנדטים (ללא הרשימה המשותפת).

תגיות:נפתלי בנטסקר מנדטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה