חדשות בארץ

האב השכול שנחסם על ידי בנט: "לא מאמין שזה בטעות"

הרצל חג'אג', שנחסם על ידי ראש הממשלה בטוויטר, כתב כי לדעתו זו לא הייתה טעות והודיע: "החלטתי להצטרף למחאה ולחסום אותו"

בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הרצל חג'אג', שבתו שיר הי"ד נרצחה בפיגוע דריסה בירושלים בשנת 2017, התייחס היום (שני) לחסימתו בטוויטר על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט: "אני לא מאמין שזה בטעות", כתב בטוויטר.

חסימתו של האב השכול זכתה אתמול לתגובות רבות של גולשים, שהביעו את זעמם על כך. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', הגיב על כך בחסימתו של בנט בטוויטר: "בנט חוסם ביקורת של הורים שכולים. זו התשובה שלי", כתב, "מוזמנים להצטרף''. ליוזמה שלו הצטרפו מאות גולשים, ביניהם חברי כנסת ועיתונאים.

בעקבות הסערה הרשתית, הסיר צוות הדיגיטל של בנט את החסימה של חג'אג. מלשכתו נמסר, כי "החסימה נעשתה בתום לב ובטעות. מיד כששמו לב, החסימה הוסרה ונשלחה התנצלות למשפחת חג'אג'".

כזכור, בשבוע שעבר הוצפה הרשת בצילומי מסך של חשבונות שנחסמו ובהאשטאג #בנט_תשחרר, לאחר שנחשף כי נחסמה גישתם של גולשים רבים לחשבונותיו החברתיים של בנט. על כך כתב חג'אג': "בעיקרון אני נגד חסימות וחושב שלכל אחד מותר להגיב לכל אחד כל עוד זה ללא שקרים וגידופים ובטח שבחשבון ציבורי של ראש ממשלה, אבל בעקבות חסימת אלפי חשבונות של אנשי ימין שבנט חסם, כולל אותי, החלטתי להצטרף למחאה וגם לחסום אותו לפחות עד שיפתח את כל החסימות שנועדו להשתיק כל ביקורת".

"אתמול בלילה הם פתחו את החשבון שלי, ושלחו לי שזה נעשה בטעות. אני לא מאמין שזה בטעות ועל זה יעידו אלפי הנחסמים בזמן האחרון. אלא שהם לא ציפו לרעש שאתם עשיתם ברשת ובתקשורת ולתמיכה שנתתם לנו, ועל זה אני רוצה להודות לכולכם. ריגשתם אותי ואותנו, המשפחות השכולות מפורום 'בוחרים מבחיים'".

בריאיון ל-N12, הוסיף חג'אג' ותקף את בנט וסביבתו: "מתעסקים בשטויות, ביום של פיגוע מנסים לחסום ביקורת? תמנעו פיגועים ותייצרו הרתעה". לדבריו, החסימה שלו באה על רקע תגובותיו הקשות לבנט: "זה כנראה לא מצא חן בעיניו ובעיני העוזרים שלו, והם החליטו לחסום אותי. כנראה שנמאס לו ממני".

"לא רק שהצבעתי לבנט ותמכתי בו, אלא התנדבתי במטה ימינה", סיפר חג'אג'. "האמנתי בו, וזה שהוא העדיף לזרוק את המשפחות השכולות ואת ביטחון ישראל – זו האכזבה הגדולה ביותר שלי ממנו".

תגיות:נפתלי בנטהרצל חג'אג'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה