חדשות בארץ

"יהודים או פלסטינים, זה לא משנה": ההתבטאות של השר הנדל שהסעירה את הרשת

בתגובה לפיגוע הירי סמוך לכותל המערבי, אמר שר התקשורת יועז הנדל כי צריך לוודא שלא נכנסים לירושלים אנשים חמושים: "יהודים או פלסטינים, זה לא משנה". גולשים ברשת הגיבו בזעם על דבריו

  • י"ז כסלו התשפ"ב
הנדל (צילום: David Cohen/Flash90)הנדל (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

שר התקשורת יועז הנדל עורר היום (ראשון) סערה ברשת, בעקבות תגובתו לפיגוע בעיר העתיקה בירושלים.

בכניסה לישיבת הממשלה אמר הנדל כי "צריך לוודא שלא נכנסים לירושלים אנשים חמושים. יהודים או פלסטינים, זה לא משנה". הוא הוסיף, כי צריך לבחון מחדש הצבת מגנומטרים: "ויתרנו על זה בעבר, אי אפשר לוותר על זה בעתיד".

פרשן חדשות 12, עמית סגל, מתח ביקורת על דבריו של הנדל: "תזכורת: לולא היה לאזרח יהודי נשק בשבוע שעבר, היה הפיגוע מסתיים בהרג המוני".

חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) כתב: "בימים של אובדן הביטחון האישי, כל אזרח נושא נשק עשוי להציל חיים. אסור להתבלבל מי נמצא כאן בצד המסכן חיים".

בארגון "תורת לחימה" תקפו: "שר הפופוליזם יועז הנדל אומר ש'הכי חשוב לוודא שלא נכנסים לירושלים חמושים, יהודים או פלסטינים, זה לא משנה'. כל אחד הופך להיות מומחה בביטחון. יועז, תתעסק בתקשורת ופחות בביטחון, אתה מסכן אזרחים".

כתב ערוץ 20, אברהם בלוך, צייץ: "יועז, משנה גם משנה. בעוד אלה באים לרצוח אותנו עם נשק, אנחנו משתמשים בו כדי למנוע מהם לרצוח אותנו. ולהזכירך כבוד השר, מי שעצר את הפיגוע בשבוע שעבר היה יהודי חמוש".

מנכ"ל תנועת אם תרצו, מתן פלג, עקץ: "סר הנדל מבית המלוכה הבריטי מציע לקחת מן היהודים את הנשקים. טוב שלא איים בפרסום ספר לבן נוסף".

תגיות:ירושליםפיגוע ירייועז הנדל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה