חדשות בעולם

המשפחה סידרה את ההלוויה ובחרה את המצבה – והחולה התעוררה לחיים

בטינה לרמן חלתה בקורונה ומצבה הידרדר. היא חוברה למכונת הנשמה והיתה שרויה בתרדמת במשך למעלה מחודש. לאחר שנקבע תאריך לניתוקה ממכונת ההנשמה – בטינה התעוררה לחיים

  • י"ז כסלו התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בטינה לרמן, 69, תושבת פלורידה, נדבקה בקורונה ואושפזה במרכז הרפואי 'מיין' בפורטלנד. היא חוברה למכונת הנשמה במשך 9 ימים, ולאחר מכן היתה שרויה בתרדמת במשך למעלה מחודש. כשמצבה החמיר, הודיעו הרופאים למשפחתה של לרמן כי לאימם אין סיכוי לשרוד, ובכוונתם לנתקה ממכונת ההנשמה.

"אמא שלי לא התעוררה. בבית החולים סיפרו לנו שלא משנה מה הם עשו – הם לא הצליחו לגרום לה להתעורר", אמר אנדרו לרמן, בנה הבכור של בטינה ל-CNN.  "הרופאים אמרו שהריאות שלה הרוסות לגמרי והנזק הוא בלתי הפיך. היא לא תתעורר". עוד ציין אנדרו כי אמו תכננה לקבל את החיסון נגד קורונה, אך לא הספיקה. היא סבלה ממצבים רפואיים שונים, כולל סוכרת. היא גם סבלה מהתקף לב ועברה ניתוח מעקפים לפני שנתיים.

הרופאים קבעו את תאריך 30.10 לניתוקה של בטינה ממכונת ההנשמה. בני המשפחה מיהרו לבחור את ארון הקבורה ואת המצבה. הם תכננו את סידורי ההלוויה, והתכוננו להיפרד ממנה לפני ניתוק המכשירים. אנדרו אמר ל'וושינגטון פוסט' כי הוא ואחיו טסו לפלורידה, כדי לבטל את חוזה השכירות של אמם ולתרום הרבה מרכושה.

ההלם הגדול שפקד את בני המשפחה התרחש ב-29.10: יום לפני שתכננו לנתק את בטינה ממכונת ההנשמה, היא התעוררה במפתיע. אחד הרופאים מיהר לבשר למשפחה כי אימם התעוררה. דוברת בית החולים אמרה ל-CNN כי בטינה נותרה במצב קשה, אך היא לא יכלה לשחרר מידע נוסף עקב חוקי הפרטיות.

תגיות:פלורידהקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה