חדשות בארץ

איציק סעידיאן: "אני מודה לבורא עולם שנתן לי את החיים בחזרה, לראות אתכם מאוחדים"

איציק סעידיאן מתרגש ומרגש: "אני מודה כל יום לבורא עולם שנתן לי את החיים בחזרה כדי לראות אתכם, עם ישראל, מאוחדים וזועקים יחד את זעקת הלומי הקרב. זה הניצחון שלי"

אא

לפני שמונה חודשים סערה המדינה בתפילות עליו, לאחר שאיציק סעידיאן - הלום הקרב שהצית עצמו כמחאה על היחס לו 'זוכים' אנשים במצבו מאגף השיקום של משרד הביטחון, נפצע באורח אנוש. 

סעידיאן בן ה-26 שירת כלוחם גולני במבצע "צוק איתן", בשנת 2014, ואיבד שבעה מחבריו בקרב הקשה בשכונת שג'אייה בעזה. צה"ל הכיר בו כנכה אך הוא קיבל 25 אחוזי נכות בלבד, זאת למרות שנאבק בכל כוחו לקבל יותר - עד שהמאבק והייאוש שלצדו, הכריעו אותו. 

אחרי חודשים שבהם היטלטל בין חיים למוות, בחסדי שמיים מרובים, התפילות התקבלו וסעידיאן שב להכרה ואף חזר לדבר ולתקשר עם הסביבה. לשמחתו, הוא גילה שבזכותו החלה רפורמה למען הלומי הקרב ('חוק סעידיאן' שקובע כי הלומי קרב יוכרו תוך שנה מפנייתם לאגף השיקום) וממיטתו בבית החולים הוא מבקש להודות למדינה שלמה על הכל: "לכל עם ישראל היקרים, אני רוצה לומר לכם תודה. תודה על התפילות, על החיזוק לי ולמשפחתי. תודה שהייתם איתנו ברגעים הכי קשים, חיזקתם והאמנתם בי.

"תודה מיוחדת ואישית לאחיי היקרים - נכי צה"ל, ובתוכם הלומי הקרב, שדואגים ימים כלילות לחזק אותי ואת משפחתי. אני אוהב כל אחד ואחת מכם. אני מקווה שלא נהיה שקופים יותר.

"אני מודה לאמי היקרה, הלביאה שלי, שלא עוזבת את מיטתי לרגע, יחד עם סבתא מלכה, דוד ראובן וילדיו, ולאחיי לאה, אבי וגיא, שעוטפים אותי בהמון אהבה ועוזרים לי לעבור את זה בהמון כוח. אני מודה כל יום לבורא עולם שנתן לי את החיים בחזרה כדי לראות אתכם, עם ישראל, מאוחדים וזועקים יחד את זעקת הלומי הקרב. זה הניצחון שלי", סיכם. 

תגיות:רפואההחלמהחיילנסאיציק סעידיאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה