חדשות בארץ

חיסוני הקורונה לילדים הגיעו לארץ, רחובות הוצפו ונחסמו; סיכום חדשות השבת

גשמים בכל חלקי הארץ, התחממות בקשרים עם אינדונזיה וחיסוני הקורונה לילדים הגיעו לישראל. כל מה שרציתם לדעת על חדשות השבת

אא

החורף בשיאו: בשעות הצהריים של השבת ירדו גשמים בכל חלקי הארץ, והובילו להצפה של רחובות מרכזיים ואף לחסימתם. צוותי כבאות והצלה הוזעקו לחלץ אישה מבוגרת שנתקעה עם רכבה בהצפות באזור נתניה, במקרה אחר מעד קשיש לתוך שלולית בעיר רמלה. הוא פונה במצב אנוש אל בית החולים.

חיסוני קורונה לילדים: משלוח של חיסוני קורונה לילדים נחת בישראל, וביום שלישי הקרוב צפויים להתחיל להינתן חיסוני הקורונה בישראל לילדים בני 5 עד 11. בערב שבת כתב ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו: "אני יודע שיש רבים שחוששים, אבל תשובתי לגבי החששות האלו היא שקיפות מוחלטת. נחשוף את כל המידע לפניכם ההורים, ואתם תקבלו את ההחלטה". הוא גם ציין כי השבוע ידאג לחסן את בנו הקטן.

חיסוני בוסטר בארה"ב לגילי 18-49: מינהל המזון והתרופות האמריקני אישר חיסון בוסטר של חברת פייזר למבוגרים בגילי 18-49. יצוין כי עד כה אושר בארה"ב חיסון בוסטר של פייזר לאנשים בני 50-64 וכן אושר חיסון של חברות אחרות לכל הגילים. כעת הובהר כי גם בגילי 18-49 יהיה ניתן לקבל את חיסון פייזר, אך הדבר יהיה נתון לבחירת האנשים.

סוכלה הברחת נשק: כוחות צה"ל אתרו במהלך השבת אדם החשוד בהברת נשק וחומרים מסוכנים בשווי של מאות אלפי שקלים. מתחקיר ראשוני מסתמן כי מדובר בהברחה שבוצעה כנראה מלבנון אל שטח ישראל.

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע כבן 20 נהרג לאחר שהחליק בכביש 443. מותו נקבע במקום. צעיר נוסף שרכב יחד אתו על האופנוע נפצע ופונה באורח בינוני-קשה לבית החולים הדסה עין כרם.

התחממות בקשרים עם אינונזיה: שגריר ישראל בבחריין שוחח עם שר ההגנה של אינדונזיה. הם נפגשו בכנס לביטחון אזורי, לאחר שכבר שנים רבות לא היה מפגש רשמי בין נציגי ישראל ואינדוניזיה.

התחזית: מחר (ראשון) יימשכו הגשמים בשעות הבוקר, אך לאחר מכן ייחלשו. בשעות הצהריים יישארו טמפרטורות נמוכות. החל מיום שני ייפסקו הגשמים ומידות החום יעלו. בשאר ימי השבוע לא צפוי גשם.

תגיות:חיסוני קורונהחדשות השבתגשמים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה