חדשות בארץ

"תודה לבורא עולם": בני הזוג אוקנין בהצהרה לתקשורת

נטלי ומורדי אוקנין, ששוחררו מהכלא בטורקיה, הודו מביתם שבמודיעין לעם ישראל ולכל מי שסייע להשיבם לארץ: "קרה לנו נס חנוכה פרטי"

מורדי אוקנין בביתו (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)מורדי אוקנין בביתו (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 12:19)

מורדי ונטלי אוקנין, ששוחררו מהכלא בטורקיה וחזרו לישראל, מסרו הבוקר (חמישי) הצהרה לתקשורת מפתח ביתם במודיעין, בה הודו לעם ישראל ולכל מי שסייע בהשבתם לארץ.

"תודה לכל עם ישראל. תודה על הדמעות שלכם. תודה לבורא עולם", אמרה נטלי. "התפילות שהתפללתי בתוך המעצר בכלא, הפסוקים שקראתי, שזכרתי אותם מתהילים, חיזקו ואימצו אותי. קרה לנו נס. שמונה ימים ושמונה לילות היינו בתוך כלא, וקרה לנו נס חנוכה פרטי".

מורדי אוקנין הוסיף: "תודה לכל מי שעבד במשרד החוץ, לכל אחד ואחד. עכשיו אנחנו צריכים להגביר כוחות, שנוכל לדאוג לילדים ולטפל בהם ושנחזור במהרה לשגרה".

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד שוחחו עם בני הזוג. "אנחנו בסדר, קצת מתרגשים עם כל מה שקרה בארץ", אמר מורדי אוקנין. "כולם נרתמו למשימה להוציא אותנו מהדבר הזה. כל התודות לכם, לממשלה, לך, ליאיר לפיד ולכבוד הנשיא".

נטלי הוסיפה: "אנחנו רוצים להגיד לכם מקרב ליבנו – זה לא מובן מאליו מה שעשיתם. הפכתם עולמות, הייתם לצידנו. שמעתי שדיברתם עם בני משפחתי. אני יודעת שכל הממשלה נרתמה. הפכתם עולמות למעננו, זה לא מובן מאליו בכלל. אנחנו אסירי תודה".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שוחח עם מורדי אוקנין, ובירך אותו על שובם של בני הזוג לישראל. מלשכתו נמסר, כי "ראש הממשלה לשעבר נתניהו מודה לכל מי שהיו שותפים להשבתם ארצה".

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטמורדי ונטלי אוקניןטורקיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה