חדשות בעולם

נס מטורף: המכונית נמחצה והתקפלה לשניים. בת 46 שרדה ויצאה מזה 'בזול' 

תסתכלו טוב טוב על התמונה הזו, ותגידו האם לנהג שהיה בה היה סיכוי לשרוד. למרות שכולם חושבים שלא - לקב"ה יש את הדרכים שלו לעשות ניסים, וזה אחד מהם

אא

נס גדול שאירע בסיאטל שבארצות הברית ביום שלישי אחר הצהריים - לא מפסיק להסעיר את הרשת. 

אישה בת 46 שרדה תאונה מפחידה שבה משאית 'שיטחה' את המכונית שבה נהגה, ו'קיפלה' אותה לשניים. עוברי אורח וצוותי הצלה שהגיעו למקום, נחרדו מהמחזה שנגלה לעיניהם: מכונית שנמחצה כליל ונראתה כגוש מתכת שטוח ותו לא. 

מבחינה הגיונית, כולם היו בטוחים שאף אחד לא שרד את התאונה הקשה הזו. עוד ועוד תמונות שעולות לרשתות החברתיות ובתקשורת המקומית, זועקות את גודל הנס שאירע לאותה אישה, ששמה עדיין הושאר בגדר אנונימי. 

 "אני 14 שנה מכונאי, ובכל שנות הקריירה שלי - מעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר שוטר בשם רוקי אוליפנט שהגיע למקום . "אין מילים שיכולות לתאר את גודל הנס שהיה כאן. האישה הזו יצאה עם פציעות קלות אך המכונית 'התקפלה' לשניים.

עוד עולה מהדיווחים כי המשאית התנגשה ברכבה של האישה, ניסאן סדאן, ודחפה אותה קדימה אל תוך משאית אחרת - וזה מה שבעצם גרם לה 'להתקפל' אל תוך עצמה. 

עובר אורח שנכח במקום סיפר כי עוד לפני שהשוטרים הגיעו "עדיין יכולנו לשמוע שיש אדם בתוך המכונית. מאוחר יותר ראינו איך הוא מצליח לצאת מהמכונית בכוחות עצמו. אין לי מילים לתאר ואני לא יכול בכלל לחשוב על האופציה הזו, שמישהו הצליח להתרחק ולצאת מהמכונית הזו".

בתקשורת פורסם כי למרות הנזק הכבד שנגרם למכוניתה, נהג המשאית שעל פי העדויות - נסע קרוב מדי לרכבה הפרטי של האישה, ישלם קנס של 189 דולר בלבד. 

ימים ספורים לפני התאונה דווח בתקשורת המקומית על מזג אוויר קשה, והיתכנות של שטפונות במספר נהרות ברחבי וושינגטון המערבית. כעת אומרים החזאים כי התאונה ככל הנראה אירעה גם בשל מזג האוויר הקשה, שכולל גשם כבד ורוחות עזות, שגרמו להצפות ומפולות בוץ באזור. 

עם זאת, חזאים בשירות מזג האוויר הלאומי אומרים שהתנאים אמורים להשתפר עד יום שלישי בחלקים מסוימים של האזור, ובעיקר בסיאטל.

תגיות:אישהתאונההישרדותמכוניתנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה