מעניין

בן 12 הציל זוג מטיילים וכלבם הפצוע שתעו ביער - בעזרת אלונקה שהכין לבד

חילוץ הירואי: דיוויד קינג הוא רק בן 12, אך לאחרונה עלה שמו לכותרות לאחר שהציל זוג מטיילים וכלבם הפצוע, שנתקעו בטיול ביער בהונולולו, בעזרת אלונקה שהכין בכוחות עצמו 

אא

דיוויד קינג הוא רק בן 12, אך לאחרונה עלה שמו לכותרות לאחר שהציל זוג מטיילים וכלבם, שנתקעו בטיול ביער בהונולולו. 

מדי פעם, כולנו עשויים לתהות 'מה היינו עושים' אם היינו נקלעים למצב שבו אנשים אחרים סומכים עלינו שנהיה גיבורים, אולם קינג - לא תהה על איך זה יכול היה להיות גיבור, אלא פשוט עשה מעשים שהפכו אותו לכזה. 

לפי הדיווחים, דיוויד מצב את בני הזוג בשביל בתוך היער ללא אוכל, שתייה, פנס וטלפון סלולרי. "הסוללה שלנו מתה אחרי כמה שעות של שימוש בלתי פוסק. אבל עוד הרבה לפני כן, לא הייתה לנו קליטה ולא יכולנו להתקשר לאף אחד", סיפרו השניים. 

לדבריהם, הבעיה הגדולה של כל הסיפור הזה הייתה כלבם סמוקי, שכעבור שש שעות בחום של היער, איבד את סבלנותו ולא הסכים להמשיך לצעוד. "הוא לא רגיל לצעדות כל כך ארוכות. הוא כלב מאוד מפונק, שמסתובב בעיקר בחצר הביתית. הוא לא רגיל לשטח. ירד לו דם מהרגליים מרוב שהוא צעד בחום".

קינג, שהיה בחוג בצופים ולמד להכין אלונקה ממקלות בטבע וחולצה - לא בזבז זמן, וניגש למלאכה. באמצעות חולצת הטריקו שעל גופו וענפים מהעצים הסמוכים הוא בנה אלונקה לכלב האומלל והפצוע, והוביל את בני הזוג ואת כלבם לשביל שאותו הוא מכיר היטב, ומוביל לשטח מיושב סמוך ליער. על פי הדיווחים, דיוויד למד להכין את האלונקה רק לארונה, בשיעור עזרה ראשונה ב'צופים'. 

 

תגיות:נערהצלהיערמטיילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה