חדשות בארץ

הרצוג: "האלימות בבתי החולים מכת מדינה, צריך למגר אותה"

הנשיא יצחק הרצוג גינה בתוקף את האלימות בבתי החולים, בעקבות האירועים האלימים בבתי החולים סורוקה ומאיר: "עלינו להתגייס בכל הכוח כדי לעקור אותה משורש ולמגר אותה"

הרצוג (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)הרצוג (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס הבוקר (רביעי) לאירועי האלימות שהתרחשו בימים האחרונים בבתי החולים סורוקה בבאר שבע ומאיר בכפר סבא, במהלך סיור שערך עם רעייתו מיכל במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

"אני עוקב בדאגה אחר ההסלמה באלימות בכל רחבי הארץ", אמר הרצוג. "האירועים שראינו בימים האחרונים מזעזעים וחמורים. לצערי, אני שומע שזו תופעה רווחת בבתי חולים רבים בכל רחבי הארץ – ממש מכת מדינה".

"לא יכול להיות מצב בו אזרחים ישראלים אינם מרגישים בטוחים במקום שאמור להיות הבטוח ביותר עבורם", הוסיף הרצוג. "איך יכול להיות שהמקום אליו אנחנו הולכים לקבל טיפול מציל חיים הופך להיות מקום של סכנת חיים? לאן הגענו?".

"עלינו להוקיע ולגנות את תופעת האלימות בכל דרך אפשרית. להתגייס בכל הכוח כדי לעקור אותה משורש ולמגר אותה", הצהיר הנשיא. "אני בטוח שהמערכות השונות מבינות את חומרת המצב, ויעשו הכל כדי להפעיל גם אכיפה גם מניעה וגם הסברה כדי להתמודד עם התופעה החמורה הזאת".

אל ביקורו של הרצוג נלוו מנהל בית החולים, פרופ' מסעד ברהום, וראש עיריית נהריה רונן מרלי. בהמשך היום יבקרו הנשיא ורעייתו בבית החולים הגריאטרי פלימן בחיפה.

(צלם: אבי קנר, לע"מ. מקליט: אורי בוזגלו, לע"מ)

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים