חדשות בעולם

לאחר שהותקף קשות, ושהה בתרדמת במשך שלושה שבועות - החליט לחיות בגפו באי נידח

הוא הותקף על ידי כנופיית בריונים ושהה בתרדמת במשך שלושה שבועות. הרופאים אמרו כי גם אם יתעורר, לא יחזור לעולם למה שהיה, ולא ישוב ללכת או לדבר. כנגד כל הסיכויים הוא החלים, אך החליט לחיות את חייו כמו שהוא חושב לנכון, ופרש מאורח החיים המסורתי

קן סמית’ (קרדיט צילום: BBC)קן סמית’ (קרדיט צילום: BBC)
אא

זה קרה לפני 40 שנה. 

קן סמית', שהיה אז בן 26 בלבד - החליט לפרוש מאורח החיים המסורתי, לאחר שהותקף על ידי כנופיית בריונים במהלך בילוי לילי. לדבריו, הוא נפצע קשה מאוד והיה שרוי בתרדמת במשך שלושה שבועות, כשהרופאים כלל לא נותנים תקווה למשפחתו. "הרופאים אמרו שאני לא אוכל ללכת או לדבר שוב", הוא משחזר. "סבלתי מדימום מוחי חמור, והם אמרו שלעולם לא אתאושש. שלעולם לא אחזור להיות מה שהייתי".

ולמרות התחזיות הפסימיות, קן יצא ממצבו והחלים. הוא חזר ללכת וחזר לדבר, אך נשבע לעשות שינוי מהותי בחייו. "החלטתי שלעולם לא אחיה בתנאים של אף אחד, חוץ מהתנאים שלי", הוא מסביר. "הבנתי כמה החיים קצרים וכמה שאני צריך לנצל אותם כמו שאני חושב שנכון לי".

כאמור, מזה 40 שנה הוא מבלה את ימיו סמוך לחוף נידח בבריטניה, בבקתה שנמצאת במרחק שעתיים מהכביש הקרוב ביותר וללא חשמל או מים זורמים. 

"כשהחלמתי וחזרתי ללכת, כל כך התלהבתי מזה עד שהחלטתי לטייל וגמאתי 22,000 קילומטרים - לפני שחזרתי הביתה להוריי", מספר קן, אך חושף את העובדה המעציבה שאירעה בזמן שהוא היה בטיולים שלו, הרחק מביתו - פטירת שני הוריו. "כששמעתי את זה, לא הפסקתי לבכות במשך כל שאר ההליכה. זה היה מאות קילומטרים. ידעתי שאני חוזר למציאות שונה לגמרי עכשיו. וזה נעל אותי יותר בעצמי".

תגיות:מגוריםמוזראינידח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה