חדשות בעולם

מזעזע: מטפלת פוטרה לאחר שכתבה על בטנו של הפעוט - מסר לאמא

מטפלת במעון פוטרה מעבודתה לאחר שכתבה על בטנו של פעוט, מסר לאמו

  • ו' כסלו התשפ"ב
אא

אם צעירה מפלורידה שבארצות הברית, פרסמה פוסט מטריד ברשתות החברתיות, ובו קראה להורים במעון של בנה הפעוט - לדרוש את פיטוריה של אחת המטפלות. 

הסיבה: המטפלת מצאה לנכון לכתוב על בטנו של בנה הפעוט את ההודעה שיש צורך לשלוח עם הילד טיטולים חדשים. "אני מניחה שהיא ניסתה לשלוח לי איזשהו פתק עם בני, ואולי לא ראיתי את זה", אמרה הת'ר. "זו עדיין לא סיבה לכתוב על בטנו של בני, ועוד בטוש שלא ירד גם כששפשפתי אותו עם מגבון ובחוזקה. המעון יכול היה להתקשר אליי, יש דרכים אחרות לבקש דברים חוץ מלפגוע בילד שלי".

הת'ר סיפרה כי מדי יום המעון שולח דוח בתוך קופסת האוכל של בנה, ושם מפרטות המטפלות את מצב רוחו, מתי הוחלף לו החיתול האחרון ואם צריך להביא משהו. "לא ראיתי את הדוח שם כמו בכל יום. במקום זה גיליתי בבטן של בני מסר: 'אמא, נגמרו לי החיתולים, בבקשה תקראי את הדוח שלי" ,שגם לא היה שם. 

"זה דבר בסיסי לחשוב על זה לבד. היום זה הילד שלי, מחר זה הילד שלכם. בתרחיש הגרוע ביותר, אני לא יכולה לדמיין לעצמי מה עבר למטפלת הזו בראש באותו רגע. איך היא הייתה מסוגלת לכתוב הודעה ארוכה וגדולה על הבטן של הילד שלי. תכתבי את זה על הטיטול, אנחנו נראה". 

כצפוי, הפוסט שלה הפך עד מהרה לויראלי ומנהל מרכזי החינוך לילדים במקום, אמר שהאירוע טופל בחומרה והמטפלת פוטרה. "זו הפרה בוטה של חוקי האתיקה המקצועית, ואנחנו לא מקבלים את זה", דבריו. 

תגיות:הוריםמסרגןחדשותפעוטארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה