חדשות בארץ

איילה חסון: מנסור עבאס הציע לעורך דין ישראלי לייצג את רוצחי משפחת פוגל

העיתונאית איילה חסון פרסמה בחדשות 13, כי עבאס נפגש לפני מספר שנים עם עורך הדין אפרים דמרי והציע לו לייצג את המחבלים שרצחו את בני משפחת פוגל הי"ד. האירוע התרחש לפני שעבאס נכנס לכנסת. דמרי אישר כי קיבל הצעה, אולם סירב לאשר או להכחיש האם מדובר בעבאס

  • ב' כסלו התשפ"ב
עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

העיתונאית איילה חסון טענה הערב (מוצאי שבת), כי מנסור עבאס וגורם נוסף פנו לפני מספר שנים לעורך הדין הישראלי אפרים דמרי וביקש ממנו לייצג את המחבלים שרצחו את בני משפחת פוגל ביישוב איתמר בשנת 2011.

על פי הפרסום של חסון בחדשות 13, האירוע התרחש לפני שעבאס כיהן כחבר כנסת. עורך הדין דמרי סירב לאשר שמדובר בעבאס: "אני לא יכול לאשר שמות שנפגשו איתי כי אני עורך דין ונתתי ייעוץ משפטי. לפני 10-9 שנים התקשר אליי קולגה מאזור הצפון, שנותן ייעוץ לעמותות של אסירים פלסטיניים, וביקש ממני לפגוש שניים מאחת העמותות לשחרור אסירים. הם נפגשו איתי, ביקשו ממני לייצג את החשודים דאז ברצח משפחת פוגל. אני כמובן סירבתי".

דמרי הוסיף: "העלו לי על הקו תורם של אחת העמותות ממדינה אחרת. הוא הסביר שאין לי שום בעיה של שכר טרחה. סיימתי את המפגש, הסברתי שאני לא מייצג בשום פנים ואופן רוצחים של משפחת פוגל או טרוריסטים".

חסון שאלה: "האם במפגש היה תיק אדידס שחור עם מאות אלפי דולרים, והציעו לך כדי שתייצג את הרוצחים של בני משפחת פוגל?". בהמשך היא לחצה על דמרי: "תכחיש שזה מנסור עבאס". דמרי השיב: "אני לא יכול לומר כלום. אני שומר על חיסיון של אנשים שנפגשו איתי. מי שהתייעץ איתי – אני שומר על כבודו ועל שמו. ירצה להסיר את החיסיון? בבקשה. כרגע יש לו חיסיון".

אחיה של רותי פוגל הי"ד, אליחי בן ישי, הגיב על הדיווח: "איילה חסון מפרסמת שמנסור עבאס פנה לעורך דין כדי שייצג את רוצחי אחותי רות, בעלה אהוד ושלושת ילדיהם יואב אלעד והדס פוגל הי"ד. המסיכה הוסרה. לחיצות הידיים, החיוכים והעברות הכספים מצד שותפיו לקואליציה הם תקיעת סכין נוספת בקדושים שנרצחו. קול דמי אחיי צועקים אליי מן האדמה".

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד, כתב: "איילה חסון חושפת הרגע בחדשות 13 שלפני שהפך להיות חבר כנסת הגיע מנסור עבאס לעורך דין וניסה לגייס אותו לייצג את רוצחי משפחת פוגל. מזכיר לכם את מה שאמר בבית המשפט הרוצח עם חיוך על פניו: 'אני לא מתחרט, גם אם אקבל עונש מוות הייתי עושה זאת שוב'".

חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) הגיבה: "מנסור עבאס הציע המון כסף לעו"ד דמרי כדי שייצג את רוצחי משפחת פוגל. צריך יותר מזה? אחרי עורך הדין האמיץ, שבעצם אישר את העובדות – אני מצפה לעיתונאי האמיץ שישאל הערב את בנט לפיד וליברמן על המעורבות של השותף שלהם בטרור. רף המינימום: חקירת שב"כ לעבאס".

תגיות:איילה חסוןמנסור עבאסמשפחת פוגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה