חדשות בריאות

טרגדיה בדימונה: שני אחים נפטרו מקורונה – בהפרש של שעות

ג'קי אדרי, חבר מועצת דימונה לשעבר, ואחיו מקסים נפטרו בהפרש של שעות כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה. בתו של ג'קי ספדה לאביה ולדודה: "בחייהם ובמותם לא נפרדו"

(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)(צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר מועצת העיר דימונה לשעבר, ג'קי אדרי, ואחיו מקסים נפטרו אמש כתוצאה מסיבוכי נגיף הקורונה בהפרש של שעות. השניים, בשנות ה-60 לחייהם, לא התחסנו נגד הנגיף, אחד מהם מסיבות רפואיות. הם נדבקו בקורונה לפני כשלושה שבועות ואושפזו במצב קשה בבתי החולים וולפסון וסורוקה.

בתו של ג'קי, אדל, ספדה לו בפייסבוק: "אפילו סלעים נשברים, אני אומרת לכם, ולא מחמת זקנה. אבי יקירי אהוב לבי מסר נשמתו לבורא, בדיוק שעתיים אחרי אחיו היקר. בחייהם ובמותם לא נפרדו. אנחנו אוהבים אותך ותמיד נאהב. לוחם צדק, לב אמיץ. האיש שלי למשימות מיוחדות. היית ועשית כל כך הרבה בשביל הרבה אנשים, אבל בשבילי פשוט היית הסבא הכי טוב בעולם. היה שלום".

ראש העיר דימונה, בני ביטון, אמר כי "מדובר בטרגדיה גדולה, אבל כבד ירד על העיר. הם היו מאבני היסוד של העיר. ג'קי, בן כיתתי האהוב, היה פעיל חברתי בולט, איש דימונה ברמ"ח איבריו. תמך ועזר להמון תושבים בעיר. הקורונה לא פוסחת לצערי הרב על אף משפחה".

לפני שנה אירעה טרגדיה דומה. האחים שמעון וימין בוזגלו, בני 85 ו-82, אושפזו בבית החולים אסותא באשדוד ושהו בחדרים סמוכים במחלקת הקורונה. השניים סבלו ממחלות רקע, ולאחר הידרדרות במצבם נפטרו בהפרש של פחות משעה.

תגיות:דימונהנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה