חדשות בארץ

כ"ץ: מנסור עבאס – המקביל של איסמאעיל הנייה

שר האוצר לשעבר, ישראל כ"ץ, תקף את יו"ר רע"מ מנסור עבאס והשווה אותו למנהיג חמאס איסמאעיל הנייה: "לא מאמין למילה אחת שלהם, הם מומחים בדברי חלקות"

כ"ץ (צילום: פלאש 90)כ"ץ (צילום: פלאש 90)
אא

שר האוצר לשעבר, חבר הכנסת ישראל כ''ץ (הליכוד), תקף הבוקר (רביעי) בחריפות את רע"מ והעומד בראשה, מנסור עבאס, ויצא נגד ההישענות של ממשלת בנט על התנועה האסלאמית: "מנסור עבאס עומד בראש הזרוע הפוליטית של התנועה האסלאמית בישראל. הוא מקביל לאיסמאעיל הנייה בעזה", אמר בריאיון לכאן ב'. "הבא בתור ברשימת רע"מ לכנסת, עלאא ג'בארין, אומר 'אין לנו פתרון מלבד ניצחון או מות שהידים'".

"אלה השותפים של בנט וליברמן בקואליציה ובהעברת התקציב", הוסיף כ"ץ. "עבורם מטילים את מס עבאס על הציבור. זו תנועה של רמייה. אני לא מאמין למילה אחת של הנייה ולמילה אחת של עבאס. הם מומחים בדברי חלקות. זו סכנה איומה לצביונה של מדינת ישראל בגלל התלות בעבאס ובתנועה האסלאמית".

כ"ץ מתח ביקורת על התקציב שהגישה הממשלה לאישור הכנסת: "מטילים מיסים רחבים ומיותרים. אין שום סיבה להטיל מיסים. השארנו מצב כלכלי מצוין, דירוג האשראי נשאר גבוה והמשק זינק. ליברמן בא לפקידים, שמסתבר שהיו גם בסוד העניין של המגעים עם התנועה האסלאמית מאחורי גבינו, ואמר 'אני צריך עוד כסף'. כדי להעביר עשרות מיליארדים מעבר לכל מה שתוכנן, מטילים מיסים כבדים. לא הייתה סיבה לכך מלבד התשלום לעבאס".

יו"ר רע"מ טען אמש, כי קיבל בעבר מהליכוד הצעה להצטרף לקואליציה: "עד עכשיו נמנעתי מלפרט מה היה בשיחות הפוליטיות עם נתניהו במשך שנתיים, רק אתמול התחלתי לדבר", אמר בריאיון לחדשות 12. "הסיפור התחיל באפריל 2019. ניהלנו משא ומתן על אפשרות להקים ממשלה בראשות הליכוד ברוב של 60. הוא שלח את מנכ"ל משרדו יואב הורוביץ, מזכיר ממשלתו צחי ברוורמן ואיש סודו נתן אשל. ישבנו בכפר קאסם, דיברנו, שוחחנו, התווינו דברים. הציעו לנו שותפות קואליציונית".

בליכוד אמרו בתגובה כי "מנסור עבאס משקר. הליכוד מעולם לא הציע למנסור עבאס הסכם קואליציוני. ב-2019 מנסור עבאס רצה להצטרף לקואליציה והליכוד סירב, ולכן הלכנו לבחירות. ב-2021 הליכוד הציע למנסור עבאס לתמוך בחוק בחירה ישירה, הוא ביקש לשנות את חוק קמיניץ, לא הסכמנו ולכן הוא הלך עם בנט ולפיד. כמובן שלעולם לא נסכים להעביר מיליונים לחמאס דרך רע"מ למען אלמנות ויתומים של מחבלים כפי שעושים היום בנט, שקד ולפיד".

תגיות:הליכודישראל כ"ץמנסור עבאסרע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה