חדשות בארץ

אלפים בהפגנה נגד ממשלת בנט בתל אביב

אלפי בני אדם משתתפים בהפגנה בתל אביב נגד ממשלת בנט. בהפגנה נואמים חברי כנסת ממפלגות גוש הימין. ח"כ מירי רגב: "בנט ואיילת הקימו את הממשלה הפלסטינית הראשונה בהיסטוריה"

ההפגנה בתל אביב, הערב (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)ההפגנה בתל אביב, הערב (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

אלפים משתתפים הערב (שלישי) בהפגנה נגד ממשלת בנט, המתקיימת בכיכר הבימה בתל אביב. בעצרת המחאה נואמים חברי כנסת מגוש הימין שבאופוזיציה.

חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) תקפה את ראשי ימינה: "בנט ואיילת גנבו את קולות הימין והקימו את הממשלה הפלסטינית הראשונה בהיסטוריה. מי הוא היועמ"ש שיקבע מי יהיה ראש הממשלה? רק אנחנו נקבע מי יהיה ראש התנועה שלנו, ורק הציבור יקבע מי יהיה ראש הממשלה. מכאן אני רוצה לחזק את ראש הממשלה שהיה ויהיה – בנימין נתניהו".

חברה למפלגה של רגב, חבר הכנסת שלמה קרעי, אמר: "הזרמים התת-קרקעיים בממשלה הרעה הזו מנסים לפגוע בחוסן היהודי והלאומי ובזהות היהודית שלנו. דרכנו אינה דרכם, בסודם אל תבוא נפשנו, בקהלם אל יחד כבודנו. הממשלה האנטי-ציונית והאנטי-יהודית – שהושגה במרמה, בנוכלות, מתוך תערובת של תאוות שלטון וכיבודי שררה, של שנאת יהדות ושל רמיסת החרדים לדבר ה' – חברה לגרועים שבאויבינו. הממשלה הזו תהיה קצרת ימים, בעזרת השם".

"למה הם היו צריכים לרמות? כי עם ישראל רוצה ימין ורוצה יהדות. אנשים בחרו ימינה וקיבלו שמאלה, ביקשו יהדות וקיבלו רפורמים. לממשלה הרעה הזו אנחנו אומרים: לא קיבלתם ייפוי כוח מעם ישראל להרוס ולקעקע את המדינה היהודית. אין לכם מנדט למכור את כל הנכסים הלאומיים שלנו תמורת נזיד השלטון. גם אם ערוצי התעמולה מוחאים לכם כפיים, וגם אם כנופיית שלטון החוק מטפלת עבורכם בבעלי הדעות 'הלא נכונות' – לנו אין חלק ונחלה איתכם".

"הם יודעים שדרכם מקולקלת, הם אומרים בחדרי חדרים שזו ממשלה שעושה פיגועים למדינת ישראל – אבל הם לא מסוגלים אחרת. הם צריכים לטהר את השרץ כדי למלא את תאוות השררה. אבל אנחנו, צאצאיהם של אברהם ושרה, נמשיך להילחם בראש יהודי מורם על נצח ישראל".

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה אמר כי "הימים הקרובים הם ימים גורליים לעתידה של מדינת ישראל. לראשונה מיום היווסדה קמה בישראל ממשלה שכוחות פוסט-ציוניים הם שותפים בכירים בהובלתה וכוחות אנטי-ציוניים אסלאמיסטיים סוחטים ממנה דמי פרוטקשן ממשלתיים שיעצימו את תהליכי הניכור, הבדלנות וההקצנה הלאומנית והדתית בחברה הערבית ויעמידו אותנו בעתיד הלא רחוק למול אתגר לאומי אדיר". 

"רק לפני שעות ספורות עמד מעל דוכן הכנסת, כשבגבו דגל ישראל ומימינו דיוקנו של הרצל, אוסאמה סעדי המתכנה חבר כנסת, וקונן בעזות מצח מקוממת על 'החלטת בלפור הארורה' בפלסטין המדומיינת", תקף שיקלי. "אוסאמה סעדי שם לנו אצבע בעין כשמכנה את הצהרת בלפור 'ארורה'. זו אותה אצבע שתעביר את התקציב ותשאיר את הממשלה המסוכנת הזו בחיים".

"רק לפני שבוע העז איימן עודה לתקוף באלימות חבר כנסת בישראל, ואף להתגאות בכך לאחר מעשה. את עזות המצח הבלתי נסבלת הזו אנחנו רואים יום יום בשטח בהיקפים חריגים: בקניון בבאר שבע, באזור התעשייה של חצור הגלילית, בשדות הגליל, במחצבות הנגב, בעכו, בלוד וברמלה וגם כאן בדרום תל אביב. עזות המצח הזו היא תולדה ישירה של הקמת הממשלה הזו, המבטאת חולשה וריפיון, חולשה רעיונית, חולשה ציונית".

"הממשלה הזו נולדה בחטא משולש – שוחד פוליטי, מרמת הציבור והפרת אמונים", הוסיף שיקלי ותקף. "הגם שהשבר הוא גדול, הגם שנרמס עד אפר כבודן של מילים, אין לנו את הלוקסוס ליפול למקומות של ייאוש ודכדוך. אל לנו לתת לרגשות של שנאה וכעס למשול בנו ולהוביל. אל לנו להניף דגלים שחורים".

תגיות:הפגנהעמיחי שיקלישלמה קרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה