חדשות בארץ

מקורבו של מנסור עבאס: טייבה – חלק מפלסטין

מספר ימים לאחר שמשרד הפנים אישר תוכנית למחיקת חובות של עיריית טייבה בסך 45 מיליון שקל, אמר ראש העירייה שועאע מסארווה כי "טייבה היא חלק מפלסטין". ח"כ מיקי זוהר: "אין גבול לבושה"

מסארווה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)מסארווה (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

שועאע מסארווה, ראש עיריית טייבה ומקורבו של יו"ר רע"מ מנסור עבאס, חולל הבוקר (שני) סערה כשאמר כי עירו היא "חלק מפלסטין". זאת מספר ימים לאחר שמשרד הפנים אישר תוכנית למחיקת חובות של העירייה בסך 45 מיליון שקל.

בריאיון לשרון גל ב"גלי ישראל" נשאל מסארווה על התבטאות שלו בעבר, לפיה טייבה היא חלק מפלסטין: "אני עדיין אומר את זה, טייבה היא חלק מפלסטין. תפסיקו להתעסק עם השטויות, ההסתה והשיסוי שלכם״.

בתשובה לשאלה מי מחק לעירייה שלו את החובות, מדינת ישראל או הרשות הפלסטינית, ענה מסארווה: "אתם רוצים למחוק את הזהות שלנו. אנחנו פלסטינים שחיים בישראל. אנחנו לא נפסיק עד שנשיג את המטרה – שתי מדינות לשני עמים".

מסארווה התייחס לתחקיר שפורסם בחדשות 13, לפיו עמותה ערבית-ישראלית הקשורה לרע"מ העבירה כספים לרצועת עזה: "ככל שהכספים עוברים למטרות אנושיות אנחנו תומכים. תמשיכו במנטרה שלכם, סוף סוף יש ממשלה בישראל שמתפקדת".

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה הגיב על דבריו של ראש עיריית טייבה: "שום בעיה, מר מסארווה, רשמנו לפנינו. נעשה הכל כדי להבטיח שבעתיד בדיוק כמו קלקיליה וטול כרם גדר הביטחון תעבור ממערב לטייבה. כיסוי חובות תבקש בעתיד משרת הפנים של הרשות הפלסטינית".

חבר כנסת מיקי זוהר (הליכוד) תקף: "אין גבול לבושה. ראש עיריית טייבה טוען הבוקר אצל שרון גל שהם לא חלק ממדינת ישראל אלא שהם חלק מפלסטין. מחיקת חובות לעיר טייבה היא לא פחות מפשיטת רגל מוסרית של הממשלה המסוכנת הזו, שמנוהלת על ידי התנועה האסלאמית".

 

תגיות:טייבהעמיחי שיקלימיקי זוהררע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה