חדשות בארץ

דיווח: בכירים ברע"מ נפגשו עם בכיר בחמאס

איילה חסון חשפה בחדשות 13, כי שני בכירים ברע"מ המנהלים עמותה שפועלת ביהודה, שומרון וברצועת עזה, נפגשו בעזה עם בכיר בחמאס. אחד מהם, ע'אזי עיסא, היה ממנסחי ההסכם הקואליציוני. עוד דווח, כי המשא ומתן עם רע"מ על הצטרפותה לקואליציה התנהל במשרדי העמותה בכפר קאסם

יו"ר רע"מ מנסור עבאס (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)יו"ר רע"מ מנסור עבאס (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 21:22)

(קרדיט: חדשות 13)

שני בכירים במפלגת רע"מ, המנהלים עמותה בשם "סיוע 48" שפועלת ביהודה שומרון ורצועת עזה, נפגשו בעזה עם בכיר בחמאס. כך חשפה הערב (חמישי) איילה חסון בחדשות 13. אחד מהבכירים הינו ע'אזי עיסא, מספר 15 ברשימת רע"מ לכנסת, חבר במועצת השורא של המפלגה ויו"ר האסיפה הכללית של התנועה האסלאמית. הוא היה ממנסחי ההסכם הקואליציוני. עוד דווח, כי המשא ומתן עם רע"מ על כניסתה לקואליציה התנהל בכפר קאסם במשרדי "סיוע 48".

חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) הגיב בחריפות על החשיפה: "אין לי מושג איך אנשים ציונים נמצאים בממשלת תומכי הטרור הזאת. לצערי מימינה ומתקווה חדשה כבר אין ציפיות בכלל, אבל מה כחול לבן, יש עתיד ומפלגת העבודה עושות בממשלה שכזו?".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, מסר: "הכתובת הייתה על הקיר. הזהרנו שתנועת האחים המוסלמים היא תנועת אויב של מדינת ישראל, וכעת נתפסו בקלקלתם מקיימים קשרים עם החמאס. היום חושפת איילה חסון את הפרטים, והגיע הזמן להפנים ולהבין שיש לנו ממשלה שהבסיס שלה הם תומכי טרור וחמאס. היום כולם מבינים שבנט ולפיד מסכנים את ביטחון ישראל, ומדובר בממשלה מופקרת ומסוכנת שכדי לשרוד נתמכת בשונאי ישראל".

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה כתב בטוויטר: "חבריי במפלגת ימינה, זה הזמן להבין שלממשלה הזו אין זכות קיום. חזרו הביתה למחנה הלאומי ותפרקו את הממשלה המסוכנת הזו".

תגיות:חמאסרע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה