חדשות בארץ

סמוטריץ’: חוק החשמל – ישראבלוף שילבין עשרות אלפי בתים לא חוקיים

חברת הכנסת אורית סטרוק חשפה, כי חוק החשמל יאפשר לחבר לחשמל בתים שכבר הוצא נגדם צו הריסה שיפוטי סופי. יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ': "ישראבלוף"

סמוטריץ’ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ’ (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ועדת הפנים קיימה היום (חמישי) דיון בהצעת חוק החשמל, שעבר אתמול במליאת הכנסת בקריאה טרומית. במהלך הדיון הוציא יו"ר הוועדה, חבר הכנסת וליד טאהא (רע"מ), את חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית), לאחר שביקשה לברר האם בתים שקיבלו צווי הריסה יחוברו אף הם לחשמל.

"למה וליד טאהא טאטא אותי החוצה מוועדת הפנים?", כתבה לאחר מכן סטרוק בטוויטר. "כי חשפתי חלק מהאמת שהוא מנסה לטאטא ולהסתיר מתחת לשטיח. חלק מהאמת על חוק החשמל: החוק יאפשר לחבר לחשמל בתים עם צו הריסה שיפוטי! בני בגין יושב שם, שומע ושותק. טוב, זה לא עמונה ולא נתיב האבות. אז לא נורא".

בהמשך הוסיפה סטרוק: "לידיעת שרת הפנים איילת שקד: יו"ר ועדת הפנים – ההוא שניר אורבך קבע שהוא ראוי לתפקידו – מכין סדרה של שינויים לחוק החשמל. היועץ שלך יושב בוועדה ושותק. אני מבינה אחת משתיים: או שהשינויים על דעתך, וכל נקודת כניעה היא רק הפלטפורמה לכניעה הבאה. או שהם עיזים שיתנהל קרב גבורה להוצאתם.

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', תקף: "מה שקורה עכשיו בוועדת הפנים בראשותו של וליד טאהא הוא פשוט הזוי. באמצעות שורה של תרגילי נוסח והטעיה, חוק החשמל מתברר כישראבלוף שמבקש לנתק למעשה בין הליכי התכנון וההסדרה לחיבורי חשמל, ויביא להלבנת עשרות אלפי בתים לא חוקיים ולחיבורם לחשמל גם בלי שהם בדרך להסדרה. איילת שוב משקרת".

"קחו דוגמה קטנה של 'אבירי שלטון החוק כשזה נוח להם': החוק מבקש לקבוע כי מבנים שניתנו לגביהם פסקי דין שיפוטיים סופיים להריסה והמחזיק לא קיים אותם במשך שנתיים – יחוברו לחשמל. במילים פשוטות: פראייר מי שמקיים צווי בית משפט. תתעלם מהצו שנתיים ותקבל חשמל. ובני בגין יושב בדיון ושותק. צבועים".

תגיות:ועדת הפניםבצלאל סמוטריץ'וליד טאהאאורית סטרוקחוק החשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה